Авто

Сімейство BMW четвертої серії оновилося у повному складі

Ще на початку року купе і кабріолети BMW четвертої серії зазнали планового рестайлінгу. Тепер доопрацювання дісталися п’ятидверним версіям – це не тільки паливні “четвірки” BMW Gran Coupe, а й електричні BMW i4.

Машини отримали нове світлодіодне наповнення фар з вертикальними клацаннями ДХВ. Окантовки гіпертрофованих ніздрів тепер виконані матовим хромом, а за окрему платню запропоновано чорний глянець. Задні ліхтарі за доплату можуть бути з технологією Laserlight. У пакету M Sport оновили дифузор на кормі та збільшили патрубки системи вихлопу. Гама кольорів кузова поповнилася зеленим металіком Cape York і червоним Vegas. Також було переглянуто дизайн коліс.

У салоні поменшало фізичних кнопок, а оновлена ​​до версії 8.5 фірмова операційна система отримала меню швидкого доступу QuickSelect . У ньому, подібно смартфону, на домашньому екрані розмістити ярлики функцій, що найчастіше використовуються. Крім того, з’явилися нові варіанти обробки декоративних елементів, а також покращений шкірозамінник Sensatec. Спортивні передні сидіння тепер встановлюються за умовчанням.

Також повідомляється про серйозні доробки базових 2,0-літрових турбодвигунів : перероблені впускні клапани і камери згоряння, а також змінені налаштування систем упорскування, запалювання та випуску. Ось тільки на основних характеристиках це не вплинуло. У гамі є 2,0-літрові версії 420i (184 сили), 430i (245 сил) і 420d (190 кінських сил), а також 3,0-літрові 6-циліндрові M440i (374 кінські сили) та 430d (2 ). Всі вони оснащуються лише 8-ступінчастою АКПП.

У електричного BMW i4, як і раніше, є 2 задньопривідні версії eDrive35 (286 сил) і eDrive40 (340 кінських сил), але до них додана повнопривідна двомоторна xDrive40 на 401 силу. Вона може розігнатися до 100 км/год за 5,1 секунд замість 5,6 секунд у одномоторної «сороковки», але паспортна дальність ходу зменшена з 600 до 548 км за циклом WLTP. На вершині гами залишився двомоторний BMW i4 M50 xDrive (544 кінські сили) з розгоном до 100 км/год за 3,9 секунди.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: BMW

Останні записи

Чому взимку не варто одразу ставити автомобіль на ручник

Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…

24.11.2025

Американці обрали кращий SUV року: названо переможця

Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…

24.11.2025

Volkswagen готує до виходу доступний електрокросовер ID. Cross

Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…

24.11.2025

Чому штрафи за неправильну парковку часто скасовують у судах

Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…

24.11.2025

Mercedes-AMG готує електричний суперкар GT

Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…

24.11.2025

Зимові випробування електромобілів: запас ходу та комфорт

Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…

24.11.2025