Categories: Новини

Омелян розповів, яка область найкраще, а яка найгірше будує дороги

Share

Найкращі результати по ремонту і будівництву доріг у 2016-му році показувала Львівська область. А от у Черкаській області відверто погані дороги. Але є області зі ще гіршими дорогами.

Гість програми зазначив, що ще в 2015-му році ситуація з будівництвом доріг в Україні була невтішною, адже навіть попри виділені державою 200 мільярдів гривень на дороги, їх нікому було роботи.

«Тому цю ситуацію ми поступово вирівнювали, і зараз якість роботи вже зовсім інша. Те саме було з областями. Найкращі результати по ремонту й будівництву доріг у 2016-му році показувала Львівська область. Більше похвалитися було нічим. Вже у 2017-му році долучилася Одеська область і ряд інших областей. Тому можна було з гордістю говорити, що у нас є не одна область, а 5-7 областей, які активно працюють із дорогами», – розповів Володимир Омелян.

Міністр зауважив, що вже цього року уряд розробив спеціальну програму, аби було чітко зрозуміло, яка область активно працює над будівництвом і ремонтом доріг, а яка ні.

«Тепер зрозуміло, де є п’ять найкращих областей, а де є п’ять найгірших. Тому, хлопці, робіть щось, бо у протилежному випадку ми просто заберемо у вас кошти, і в області нічого не буде», – акцентував Володимир Омелян.

Міністр також зазначив, що створивши Дорожній фонд кожна область відтепер самостійно вирішує, які дороги ремонтувати.

«На державному рівні ми затвердили п’ятирічну стратегію розвитку автомобільних мереж України. Розуміючи те, що кожна область розробляє таку ж стратегію, ми йдемо маршрутним принципом і робимо дороги не там, де заманеться, а там, де є найбільший вантажопотік. Багато областей це зробили й активно використовують свої кошти. Сподіваюся, що і ті області, які відстають, теж активно включаються у процес», – додав Омелян.

Окрім того міністр інфраструктури повідомив, що за якістю доріг Черкаська область сьогодні є однією з найгірших в Україні.

«У Черкаській області відверто погані дороги. Але є області зі ще гіршими дорогами. Та це спричинено тим, що там дуже високий рух вантажного транспорту з суттєвими порушеннями. Але нещодавно було спілкування із Черкаською областю, вони надали нам свої документи щодо того, що вони роблять. Сподіваюся, протягом літа вони зможуть підняти відсоток використаних коштів на ремонт доріг. Але поки що статистика свідчить сама за себе», – наголосив Володимир Омелян і додав, що в Міністерстві інфраструктури немає своїх улюбленців.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Leave a Comment

View Comments

  • Найгірші дороги у Згурівському р-ні Київської обл.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Kia планує збільшити частку продажів електромобілів у Європі

Kia переглядає свою стратегію продажу електричних автомобілів, орієнтуючи увагу на європейський ринок. Згідно з заявами…

04.04.2025

Ринок електромобілів в Україні під загрозою: можливі нові обмеження

В Україні може з’явитися обмеження на розвиток ринку електромобілів. Ініціатором виступила Асоціація зрідженого газу України,…

04.04.2025

У Мережу показали перші фото нового Ford F-150 Lobo

Автомедіа "fordauthority" виклали перші шпигунські фото прототипів Ford F-150 Lobo 2026 року в червоному та…

04.04.2025

Як підготувати автомобіль до літа без зайвих витрат

Є принаймні дві вагомі причини для проведення генеральної інспекції автомобіля на початку весни. По-перше, після…

04.04.2025

Що робити, якщо поліція зупинила без пояснень

Раніше працівники поліції могли зупиняти транспортні засоби фактично без пояснень. Зараз же право на зупинку…

04.04.2025

У сервісному центрі розповіли, коли насправді потрібно міняти моторне масло

Більшість автовиробників рекомендують змінювати моторне масло кожні 10–15 тисяч кілометрів пробігу. Однак досвідчені водії радять…

04.04.2025