Продовжуючи серію розбирань електропікапа Tesla Cybertruck, відомий фахівець в автомобільній індустрії Сенді Манро та його команда взялися за акумуляторний блок. Відкривши конструкцію батареї Cybertruck, вони виявили ряд дивовижних деталей. Головне відкриття в тому, що акумуляторна батарея, схоже, була заповнена наполовину, що вказує на те, що Tesla навмисно зменшила заявлений пробіг електропікапа.
На Дні батареї в 2020 році Tesla представила акумуляторні елементи 4680 , розроблені з нуля. До цього компанія використовувала елементи, що постачаються партнерами, в основному 18650 від Panasonic для Model S і Model X і 2170 від Panasonic та LG для Model 3 та Model Y. Елементи 4680 значно більші за обидва попередні типи.
Tesla оголосила, що нова технологія виробництва сухих електродів дозволить зменшити виробничі витрати на 50%. Однак через чотири роки після анонсу елементи 4680 не отримали аноду з силікону, і не зрозуміло, чи впровадили процес сухих електродів.
До того ж, перше покоління елементів 4680 , використаних у Model Y , випущеної на заводі Giga Texas у період з 2022 по 2023 рік, розчарувало власників тривалим часом зарядки, що, ймовірно, пов’язане з поганими тепловими характеристиками великих елементів. З появою Cybertruck Tesla покращила дизайн, використовуючи друге покоління елементів 4680 , але не всі проблеми було вирішено.
Особливо це стосується швидкості зарядки, яка продовжує викликати нарікання. Багато хто очікував, що перехід на зарядку з напругою 800 вольт прискорить процес, але це залишається під питанням. Однак точно відомо, що Tesla істотно змінила конструкцію акумуляторного блоку в порівнянні з Model Y , імовірно, для кращого теплового контролю в Cybertruck .
Це стало відомо після того, як команда Манро відкрила акумуляторний блок Cybertruck . У короткому відеоролику було показано, що всередині блоку. Одна з найочевидніших речей — велика кількість порожнього простору, можливо, для другого шару елементів. Якщо це дійсно так, це може вказувати на те, що ємність акумуляторного блоку може бути значно вищою, що і пояснює обіцянку Tesla про пробіг понад 805 км для Cyberbeast .
Факт запуску Cybertruck з меншою ємністю акумулятора може мати дві причини: бажання знизити вартість і прагнення якомога більше електропікапів з урахуванням обмеженого виробництва елементів 4680 .
Звичайно, додатковий простір в акумуляторному блоці може бути призначений для збільшення жорсткості або інших неочевидних для нас цілей. Однак Tesla зробила ще один інтригуючий інженерний вибір, розмістивши елементи в модулях розділених балками, що означає відмову від конструкції «елемент-в-структуру». Можливо, Tesla вибрала цей підхід, щоб задовольнити суворіші вимоги до Cybertruck як до транспортного засобу для буксирування.