Названо несподівану причину провалу продажів компанії Tesla

0
181

Популярність Tesla серед потенційних покупців у Сполучених Штатах знижується. Це свідчить опитування, проведене компанією Caliber. Зниження інтересу частково пов’язане з поляризуючою фігурою генерального директора Ілона Маска. Незважаючи на сильне зростання продажів минулого року, завдяки агресивному зниженню цін, від виробника електромобілів очікують слабкі результати квартальних продажів.

Показник «розгляду» Tesla впав до 31% у лютому, що вдвічі менше за його пік у 70% у листопаді 2021 року, коли Caliber почала відслідковувати інтерес споживачів до бренду. При цьому показники Mercedes, BMW та Audi, що випускають як автомобілі на бензині, так і електромобілі, трохи зросли, досягнувши 44-47%.

Caliber вказує на сильний зв’язок між репутацією Tesla та Маска як одну з причин зниження показників. Опитування компанії показало, що 83% американців асоціюють Маска з Tesla. П’ять експертів у галузі маркетингу, опитувань та автомобілів заявили, що суперечки, пов’язані з політикою Маска та його публічними заявами, негативно впливають на бренд та попит на Tesla. Економічні побоювання, відсутність доступних нових моделей і зростаюча конкуренція від дешевших брендів, таких як китайська BYD, також чинять тиск на Tesla.

Продажі електромобілів у США, за прогнозами, збільшаться на 15% у першому кварталі цього року. Продажі Tesla, як очікується, зростуть лише на 3%.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!