Бос марки заявив журналістам, що попит на електричний кросовер “набагато перевершив очікування”, і це незважаючи на те, що на деяких важливих ринках процес оформлення заявок ще не стартував. «Ми перевантажені замовленнями на новий Macan», — заявив Олівер Блюм на щорічній прес-конференції. “Ми впевнені, що електрокар стане хітом”, – підкреслив топ-менеджер.
Прем’єра «батарейного» Porsche Macan EV відбулася априкінці січня, і лише за чотири тижні німецька марка отримала понад десять тисяч попередніх замовлень. Важливо, що до цієї цифри не включені заявки від клієнтів з Китаю, Тайваню та Японії – найважливіших ринків для Porsche. До того ж, покупці оформляли заявку, не торкаючись автомобіля і не влаштовуючи тест-драйв.
Porsche Macan на електротягу – велика подія для автовиробника. Кросовер був абсолютним бестселером марки і лише за підсумками 2023 трохи поступився за продажами Cayenne. На деяких ринках бензиновий Macan залишиться у продажу, але у Європі модель відправлять у відставку достроково . Ризик для компанії Porsche полягає в тому, що електромобіль майже на 20 тисяч доларів дорожчий від бензинового попередника.
Боси Porsche наголосили, що перехід на електротягу не означає скорочення прибутку: маржинальність «батарейних» моделей має залишатися високою. З цієї причини німецький бренд не братиме участі у «цінових війнах» на китайському ринку. До кінця десятиліття на електротягу переведуть спорткари сімейства 718 і кросовер Cayenne, а ще в продаж надійде новий трирядний електрокросовер Porsche.