Електричний седан під назвою SU7, який китайський виробник смартфонів розробив із нуля, вийде на ринок 28 березня 2024 року. Він буде доступний для замовлення в 59 магазинах Xiaomi відразу в 29 містах Китаю. При цьому вартість автомобіля, покликаного стати частиною великої екосистеми компанії, й досі тримають у секреті.
В основу Xiaomi SU7 лягла платформа Modena, а над дизайном працював виходець із BMW Group Кріс Бенгл. Заявлено рекордний показник аеродинамічного опору – всього 0,195.
Двигуни компанія створила самостійно: це електромотор HyperEngine V6/V6s, а також потужніший V8, який почнуть ставити на седан наступного року.
Початкова версія SU7 з V6 розвиває 299 кінських сил (400 Нм моменту, що крутить), розганяючи автомобіль з місця до 100 кілометрів на годину за 5,28 секунди. Такому седану належить літій-залізо-фосфатна батарея ємністю 73,6 кіловат-години, що забезпечує 668 кілометрів ходу без підзарядки.
Більш сильний варіант доповнений двигуном V6s на задній осі. У сумі установка видає 673 кінські сили і 838 Нм моменту, що крутить, а на розгін до «сотні» такий SU7 витрачає 2,78 секунди. Акумулятор тут більший: його ємність становить 101 кіловат-годину, а запас ходу – 800 кілометрів.
SU7 обіцяно автопілот, що працює на базі лідара, камер та сенсорів, медіасистема на чіпі Qualcomm Snapdragon, аудіосистема з 25 динаміками, а також легка інтеграція зі смартфонами та планшетами Xiaomi.
SU7 коштував китайській компанії 10 мільярдів юанів. Цікаво, що ті ж 10 мільярдів, але доларів США, вклала у розробку свого автомобіля Apple. Але, на відміну від Xiaomi, готового продукту американський техногігант так і не представив: проект закрили через розбіжності в команді розробки і авторинку, що змінилося.