Новини

Аналітики провели аналіз: електрокари стануть дешевшими за моделі з ДВЗ уже 2027 року

Share

До 2027 року виробництво електромобілів обійдеться дешевше, ніж виготовлення машин із традиційними двигунами внутрішнього згоряння, завдяки прогресу у виробничих технологіях і зниженню цін на акумулятори. Про це заявив віце-президент з досліджень компанії Gartner, Педро Пачеко.

Він зазначив, що вартість акумуляторних батарей знижується, але основне скорочення витрат буде досягнуто завдяки застосуванню інновацій, таких як технологія гігакастингу, що дає змогу відливати великі секції автомобіля єдиним цілим, що скорочує необхідність у численних зварних швах і клейових з’єднаннях. Такий підхід до виробництва вже активно використовує Tesla, виступаючи в ролі піонера в галузі зниження складальних витрат.

Пачеко наголосив, що автовиробники за прикладом Tesla починають переглядати свої виробничі процеси, що критично важливо для скорочення вартості електромобілів, які випускаються, на тлі уповільнення темпів їхнього впровадження на ключових ринках, зокрема у США та Європі. Гігакастинг, на думку Пачеко, може зменшити вартість виробництва кузова автомобіля щонайменше на 20%. Додаткову економію надає використання акумулятора як несучого елемента конструкції.

Зниження витрат на складання автомобілів стане несподіваним фактором, який дасть змогу електромобілям досягти паритету за вартістю з автомобілями на бензині швидше, ніж передбачалося. За прогнозами Gartner, до 2030 року електромобілі становитимуть половину всіх проданих легкових автомобілів, проте ринок вступає в період конкуренції за виживання на відміну від раннього періоду бурхливого розвитку.

Пачеко зазначає, що 2024 рік стане переломним для ринку електромобілів у Європі, де китайські виробники, як-от BYD і MG, розширюють свою присутність, тоді як традиційні автовиробники, включно з Renault і Stellantis, почнуть пропонувати більш доступні моделі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Volkswagen ID.3 готується до масштабної модернізації

Volkswagen анонсував велике оновлення свого електричного хетчбека ID.3 , яке планується до випуску у 2026…

03.01.2025

Перше фото найдешевшого кросовера Tesla 2025 року: що зміниться в дизайні

Найдешевший кросовер Tesla 2025 року готують до прем’єри. Хоча автомобіль уже вирушив у виробництво. Тепер…

03.01.2025

Електромобілі подорожчають: Renault прогнозує значне зростання вартості до 2030 року

Renault попереджає: нові регуляції Євросоюзу можуть підвищити вартість автомобілів на 40% до 2030 року. Що…

03.01.2025

Hyundai Creta представлена у повністю електричній версії

Hyundai представив електричну Creta. Улюблена Creta у своєму індійському втіленні оновилася рік тому. Тепер у…

03.01.2025

Експерт поділився порадами, що обов’язково мати в автомобілі для їзди зимовим бездоріжжям

Зима в Україні часто буває непередбачуваною, і передбачити її погодні умови не завжди просто. Однак…

03.01.2025

Експерт розповів, в яких випадках варто купувати вживані зимові шини

сновні чинники, що впливають на ефективність зимових шин: Залишкова глибина протектора Нові зимові шини мають…

03.01.2025