Новини

Аналітики провели аналіз: електрокари стануть дешевшими за моделі з ДВЗ уже 2027 року

Share

До 2027 року виробництво електромобілів обійдеться дешевше, ніж виготовлення машин із традиційними двигунами внутрішнього згоряння, завдяки прогресу у виробничих технологіях і зниженню цін на акумулятори. Про це заявив віце-президент з досліджень компанії Gartner, Педро Пачеко.

Він зазначив, що вартість акумуляторних батарей знижується, але основне скорочення витрат буде досягнуто завдяки застосуванню інновацій, таких як технологія гігакастингу, що дає змогу відливати великі секції автомобіля єдиним цілим, що скорочує необхідність у численних зварних швах і клейових з’єднаннях. Такий підхід до виробництва вже активно використовує Tesla, виступаючи в ролі піонера в галузі зниження складальних витрат.

Пачеко наголосив, що автовиробники за прикладом Tesla починають переглядати свої виробничі процеси, що критично важливо для скорочення вартості електромобілів, які випускаються, на тлі уповільнення темпів їхнього впровадження на ключових ринках, зокрема у США та Європі. Гігакастинг, на думку Пачеко, може зменшити вартість виробництва кузова автомобіля щонайменше на 20%. Додаткову економію надає використання акумулятора як несучого елемента конструкції.

Зниження витрат на складання автомобілів стане несподіваним фактором, який дасть змогу електромобілям досягти паритету за вартістю з автомобілями на бензині швидше, ніж передбачалося. За прогнозами Gartner, до 2030 року електромобілі становитимуть половину всіх проданих легкових автомобілів, проте ринок вступає в період конкуренції за виживання на відміну від раннього періоду бурхливого розвитку.

Пачеко зазначає, що 2024 рік стане переломним для ринку електромобілів у Європі, де китайські виробники, як-от BYD і MG, розширюють свою присутність, тоді як традиційні автовиробники, включно з Renault і Stellantis, почнуть пропонувати більш доступні моделі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В автосервісі пояснили, який стиль водіння вб’є будь-яку машину

Деякі водії віддають перевагу плавному стилю водіння, оскільки вважають, що це допомагає зберегти мотор автомобіля…

24.02.2025

Автопрому загрожує масова відмова від електромобілів: світові бренди повертаються до бензину

Автовиробники все частіше повертаються до класичних двигунів внутрішнього згоряння, а французький парламент підтримав цю тенденцію,…

24.02.2025

Експерти пояснили, як неправильне взуття може вплинути на стан вашого автомобіля

Зчеплення є одним із ключових елементів трансмісії, що забезпечує ефективну роботу двигуна та коробки передач.…

24.02.2025

У яких випадках поліція не має права накладати штраф за перевищення швидкості

В Україні застосовуються два основні способи штрафування водіїв за перевищення швидкості: автоматичні камери та портативні…

24.02.2025

Запуск двигуна в мороз: при якій температурі олива замерзає

Моторна олива — ключовий елемент для нормальної роботи двигуна, оскільки вона зменшує тертя між деталями…

24.02.2025

Скільки людей загинуло в ДТП в Україні у січні 2025

У січні 2025 року в Україні сталося 1657 дорожньо-транспортних пригод, у яких загинуло 235 осіб…

24.02.2025