Аналітики провели аналіз: електрокари стануть дешевшими за моделі з ДВЗ уже 2027 року

0
27

До 2027 року виробництво електромобілів обійдеться дешевше, ніж виготовлення машин із традиційними двигунами внутрішнього згоряння, завдяки прогресу у виробничих технологіях і зниженню цін на акумулятори. Про це заявив віце-президент з досліджень компанії Gartner, Педро Пачеко.

Він зазначив, що вартість акумуляторних батарей знижується, але основне скорочення витрат буде досягнуто завдяки застосуванню інновацій, таких як технологія гігакастингу, що дає змогу відливати великі секції автомобіля єдиним цілим, що скорочує необхідність у численних зварних швах і клейових з’єднаннях. Такий підхід до виробництва вже активно використовує Tesla, виступаючи в ролі піонера в галузі зниження складальних витрат.

Пачеко наголосив, що автовиробники за прикладом Tesla починають переглядати свої виробничі процеси, що критично важливо для скорочення вартості електромобілів, які випускаються, на тлі уповільнення темпів їхнього впровадження на ключових ринках, зокрема у США та Європі. Гігакастинг, на думку Пачеко, може зменшити вартість виробництва кузова автомобіля щонайменше на 20%. Додаткову економію надає використання акумулятора як несучого елемента конструкції.

Зниження витрат на складання автомобілів стане несподіваним фактором, який дасть змогу електромобілям досягти паритету за вартістю з автомобілями на бензині швидше, ніж передбачалося. За прогнозами Gartner, до 2030 року електромобілі становитимуть половину всіх проданих легкових автомобілів, проте ринок вступає в період конкуренції за виживання на відміну від раннього періоду бурхливого розвитку.

Пачеко зазначає, що 2024 рік стане переломним для ринку електромобілів у Європі, де китайські виробники, як-от BYD і MG, розширюють свою присутність, тоді як традиційні автовиробники, включно з Renault і Stellantis, почнуть пропонувати більш доступні моделі.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!