Tesla представляє оновлену версію свого спірного кермового колеса, яка обіцяє не лише покращену якість та використання більш надійних матеріалів, а й значні зміни у розміщенні кнопки сигналу.
У соцмережах було опубліковано зображення нового керма, на якому видно, що кнопка сигналу тепер розташована в центрі, як і належить. Шви виглядають надійнішими, а в цілому дизайн відповідає високому рівню «преміальності» автомобілів Tesla . За відгуками тих, хто вже встиг оцінити нове кермо, воно спроектоване так, щоб витримувати більш інтенсивне використання.
Це значне поліпшення, враховуючи, що раніше власники скаржилися на передчасне зношування рульового колеса, коли обробка починала відшаровуватися вже після 6440 км пробігу.
Крім того, було перероблено систему активації клаксону. Раніше для цього використовувалася кнопка ємності, яка часто спрацьовувала випадково. Власники Tesla висловлювали пропозиції щодо переміщення кнопки гудку через невдале розміщення. Генеральний директор Ілон Маск визнав цю проблему і заявив, що оновлення програмного забезпечення дозволить активувати сигнал натисканням на правий бік керма. Схоже, що аналогічні зміни були внесені і до традиційного круглого кермового колеса, стандартного для всіх моделей.
Нагадаємо, що кермо тепер пропонується як додаткова опція за 1 000 доларів для Model S і Model X , включаючи версії Plaid .
Tesla вперше анонсувала покращене кермо в липні 2023 року, коли співробітник компанії поділився, що клієнтам слід почекати із заміною своїх дефектних кермів до появи оновленої версії з покращеними матеріалами. Хоча початкові терміни були вказані неправильно, Tesla у результаті представила більш довговічну версію із традиційною кнопкою сигналу.
Поліпшення якості продукції, навіть у дрібницях, є чудовим кроком від Tesla . Не всі проблеми вирішуються оновленням програмного забезпечення, і найчастіше саме дрібні недоліки можуть відштовхнути споживача від бренду. Рульове колесо – це перше, з чим водій вступає в контакт, увійшовши в машину, і він повинен відображати вартість автомобіля. При ціні 80 000 доларів і більше за Model S або Model X кожна деталь у них має бути преміальною. Сподіватимемося, що нові матеріали створять відчуття якості та довговічності, яких очікують від продукції Tesla.