«Ми активно працюємо над створенням доступного електромобіля. Ми аналізуємо, яку платформу VW Group найкраще адаптують для створення компактного електричного SUV в Індії», – сказав Арора.
Зараз частка електромобілів складає всього 2% від загального обсягу продажу автомобілів в Індії, і уряд прагне збільшити цей показник до 30% до 2030 року. Проте аналітики вважають, що на той час частка електромобілів у загальному обсязі продажів становитиме лише 10-20%.
«Поширення електромобілів в Індії не буде настільки швидким, щоб виправдати інвестиції, тому ми розглядаємо можливість експорту цього продукту», – заявив Арора.
Автовиробник розглядає можливість експорту нового електромобіля в країни Південно-Східної Азії, країни в Перській затоці (GCC) та Північну Африку, як це було зроблено для їх бензинових автомобілів. VW Group, як і її великі конкуренти Maruti Suzuki та Hyundai, вважає Індію одним зі своїх експортних центрів.