Портал Automotive News опитав 169 представників автосалонів, і майже 83 відсотки респондентів заявили: уряд змушує бізнесменів переходити до продажу «батарейного» транспорту з випередженням ринкового попиту. Більшість дилерів сподіваються, що влада перейде до зваженого підходу, припинивши продавлювати продаж електрокарів адміністративними методами.
Байден і його команда зацікавлені в електрифікації: влада робить зусилля щодо розширення зарядної інфраструктури, не скупиться на субсидії на електромобілі, випущені в США, а також робить ставку на «батарейні» моделі в держзакупівлях. Однак дилери вважають політику 46-го президента США щодо електромобілів надто агресивною.
Понад половина (55%) опитаних представників автобізнесу відповіли, що електромобілі не викликають великого інтересу клієнтів. А 62% респондентів вважають, що вжиті Байденом заходи негативно вплинули на фінансове становище дилерів. Бізнесмени відзначають, що споживчий попит на електрокари невеликий, і вважають, що вся річ у нерозвиненій зарядній інфраструктурі.
Втім, не всі експерти Automotive News схильні брати сторону дилерів. Попит на електромобілі може бути нижчим за очікуване через те, що бізнесмени піднімають ціни і додають «зайві» опції. Представники індустрії звикли до великих прибутків під час пандемії, заробіток на електрокарах набагато менший, і головна причина невдоволення саме в цьому, вважають скептики.