Ford Performance та RTR Vehicles представили високопродуктивну версію F-150, призначену для максимального бездоріжжя. За основу при створенні автомобіля з шильдиком Lightning Switchgear було взято найпопулярніший на північноамериканському авторинку електропікап.
За даними Motor1, кузов «хардкорного» F-150 виготовлений із карбону. Пікап отримав позашляхові прикраси та ліврею Ford Performance 2024. Результати тестів говорять про те, що підвіска пікапа здатна витримати стрибки з польотами.
Для забезпечення стійкості транспортного засобу на бездоріжжя конструктори збільшили ширину коліс. Крім цього, вони покращили хід підвіски та дорожній просвіт. Попереду автомобіля встановлено спеціальну незалежну підвіску на подвійних важелях. Задня підвіска багатоважільна. Вона може похвалитися наявністю спеціальних важелів керування, стабілізатора поперечної стійкості та пружинних амортизаторів. У підвісці F-150 знайшли застосування 75-мм амортизатори FOX.
Потужність двомоторної установки складає 580 л. (775 Нм). Акумуляторний блок пікапа має ємність 131 кВт*год. Колеса F-150 «взуті» у шини NITTO Ridge Grappler R18. Для зберігання двох запасних коліс передбачено спеціальний багажник.