Цього тижня відбулася офіційна прем’єра нового, шостого покоління кросовера Forester. З переходом у наступну генерацію головною обновкою машини став змінений дизайн, який, судячи з коментарів у соцмережах Subaru, припав фанатам марки не до смаку.
У результаті маркетологи компанії сильно пошкодували про те, що не виключили коментарі до хвалебних записів про новий Forester від власної особи.
Якщо раніше Forester був зухвалим компактним кросовером, що ділив платформу з Impreza і WRX, то згодом він еволюціонував у максимально звичайний «паркетник», що втратив усю свою початкову ДНК.
Це дуже допомогло йому з погляду продажу, але з боку любові справжніх фанатів цієї моделі.
Після публікацій про шосте покоління Forester у соцмережі Subaru «увірвалися» фанати цього універсалу та почали активно критикувати компанію за дизайн автомобіля. Ось тільки деякі з таких коментарів:
“Хто в Subaru намагається знищити компанію?”;
“Ви ще пам’ятаєте, що колись робили круті речі?”;
«Впевнені, що це не Explorer, що збирає Subaru?»;
“Звільніть своїх дизайнерів”;
“Вау, виглядає як Ford Explorer”;
«Те, що відбувається з вашою командою дизайнерів останнім часом, схоже на те, що ви щосили хочете зробити машини непривабливими»;
“Зустрічайте, новий Honda RAV-Explorer”.
І це «найм’якіша» критика, оскільки багато інших повідомлень включали нецензурну лексику.
Leave a Comment