Фанати Subaru розкритикували компанію за зовнішність нового Forester

0
1158

Цього тижня відбулася офіційна прем’єра нового, шостого покоління кросовера Forester. З переходом у наступну генерацію головною обновкою машини став змінений дизайн, який, судячи з коментарів у соцмережах Subaru, припав фанатам марки не до смаку.

У результаті маркетологи компанії сильно пошкодували про те, що не виключили коментарі до хвалебних записів про новий Forester від власної особи.

Якщо раніше Forester був зухвалим компактним кросовером, що ділив платформу з Impreza і WRX, то згодом він еволюціонував у максимально звичайний «паркетник», що втратив усю свою початкову ДНК.

Це дуже допомогло йому з погляду продажу, але з боку любові справжніх фанатів цієї моделі.

Після публікацій про шосте покоління Forester у соцмережі Subaru «увірвалися» фанати цього універсалу та почали активно критикувати компанію за дизайн автомобіля. Ось тільки деякі з таких коментарів:

“Хто в Subaru намагається знищити компанію?”;

“Ви ще пам’ятаєте, що колись робили круті речі?”;

«Впевнені, що це не Explorer, що збирає Subaru?»;

“Звільніть своїх дизайнерів”;

“Вау, виглядає як Ford Explorer”;

«Те, що відбувається з вашою командою дизайнерів останнім часом, схоже на те, що ви щосили хочете зробити машини непривабливими»;

“Зустрічайте, новий Honda RAV-Explorer”.

І це «найм’якіша» критика, оскільки багато інших повідомлень включали нецензурну лексику.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.