Mercedes-Benz почав формувати тестовий парк вантажівок на водні

Час читання: < 1 хв.
0

Daimler Trucks вступає в новий етап декарбонізації вантажних автомобілів: з середини 2024 року п’ять сідельних тягачів на водневих двигунах (Mercedes-Benz GenH2) будуть доступні для тестування клієнтами. Вантажівки будуть використовуватися у складі автопоїздів на німецьких дорогах за реальними маршрутами для обраних компаній.

Першими щасливчиками стануть Amazon, Air Products, INEOS, Holcim та Wiedmann & Wintz. Остання компанія з Баден-Вюртемберга доставляє морські контейнери. Ця транспортна компанія любить інновації. Наприклад, її автопарк одним з перших запровадив телематичну систему Fleet Board, а нещодавно – електричну вантажівку Mercedes-Benz eActros 300.

Mercedes-Benz GenH2 працює на рідкому водні, який зберігається у двох баках з нержавіючої сталі загальною ємністю 88 кг. Вантажівка оснащена силовою установкою на паливних елементах потужністю 2х150 кВт.

Реклама

Спеціальна батарея може забезпечити ще 400 кВт. Однак її невелика ємність – 70 кВт-год – означає, що вона може використовуватися лише протягом коротких періодів часу під час пікових навантажень, наприклад, при прискоренні або подоланні пагорбів. Вантажівка оснащена двома електродвигунами, що забезпечують 230 кВт постійної потужності та 330 кВт пікової потужності.

Тягач заправляється на двох спеціальних станціях поблизу Верта і Дуйсбурга з використанням інноваційної технології sLH2 (“переохолоджений” рідкий водень). Це ще більше збільшує щільність енергії і дозволяє заправлятися протягом 10-15 хвилин.

Слід зазначити, що Daimler Trucks надає перевагу використанню рідкого водню, який має високу щільність енергії та великий запас ходу, при розробці транспортних засобів на паливних елементах. Під час нещодавнього випробування сідельний тягач Mercedes-Benz GenH2 проїхав 1047 км без дозаправки у складі 40-тонного автопоїзда.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!