Новини

ЗСУ отримали нові бронемашини Gurkha

Про передачу двох санітарних авто повідомили на платформі United 24.

Днями фронтовим медикам передали два додаткові броньовані автомобілі для евакуації поранених з передової. Інформація про це була опублікована на сторінці в Telegram United24. Ця передача завершує постачання 13 евакуаційних автомобілів у рамках цього проекту.

Замовлені бронеавтомобілі Gurkha для державного підприємства “Медичні закупівлі України” виготовляли канадська компанія Terradyne Armored Vehicles Inc. United24 виділила кошти на цей проект у розмірі 124 мільйони гривень.

Надходження всіх 13 замовлених автомобілів для евакуації до України відбувалося поетапно. Всі вони, включаючи передані військовим 12 і 13 машини, вже використовуються на передовій.

Військові медики високо оцінюють ці евакуаційні автомобілі: вони спроектовані з урахуванням максимального захисту пасажирів усередині. Особливу увагу приділено як ходовій частині, так і салону. Винос передніх коліс дозволяє пом’якшити кінетику вибухової хвилі при наїзді на міну на метр півтора, що зменшує енергію вибуху.

Кріплення передніх крил і капота безпосередньо до шасі, а не до кабіни знижує енергію ударної хвилі в критичний момент вибуху. Броньовані санітарно-евакуаційні автомобілі канадської компанії Terradyne вже встигли успішно зарекомендувати себе на фронті.

Відсік для екіпажу відокремлений подвійною перегородкою від моторно-трансмісійного відсіку, а броньовані двері надають доступ до двох окремих відсіків броньованої капсули. У разі вибуху заднього колеса на міні, енергія спрямовується вгору та назовні, обмежуючи пошкодження салону. Деякі захисні функції було впроваджено для захисту екіпажу саме від вибуху міни під днищем. Також було збільшено дорожній просвіт для максимального розсіювання енергії вибуху.

Посилена демпфуюча пластина вздовж всієї підлоги була додана для додаткового захисту. Її шарувата структура типу “сендвіча” поглинає значну частину енергії вибуху та прикриває весь салон завдяки власній системі кріплення.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: ЗСУ

Останні записи

Електромобілі з генератором стають дедалі популярнішими

Електромобілі з розширеним запасом ходу (EREV) поступово перестають бути нішевим рішенням і стають реальною альтернативою…

16.12.2025

Audi зніме з виробництва RS 3 та RS Q3 у 2026 році

Audi готується скоротити спортивну лінійку моделей і відмовитися від кількох культових авто. Під скорочення потраплять…

16.12.2025

Чи шкодить кондиціонер холодному двигуну: пояснення для водіїв

Кондиціонер сьогодні є майже в кожному новому автомобілі - його отримують навіть бюджетні моделі. Водночас…

16.12.2025

Експерт пояснив, чому автогаз у грудні став дорожчим

Причинами подорожчання автогазу у грудні стали затримки постачання пального та зниження температури, повідомив директор консалтингової…

16.12.2025

Чи повинен водій показувати аптечку поліції: пояснення законодавства

Водії часто плутаються щодо обов'язку показувати медичну аптечку поліцейському. Законодавство визначає, що аптечка є обов'язковим…

16.12.2025

Tesla готує заводське рішення для супутникового інтернету у своїх авто

Tesla планує інтегрувати супутниковий інтернет у свої автомобілі, заклавши цю можливість на рівні конструкції даху.…

16.12.2025