Стратегії того чи іншого автомобільного бренду часто призводять до розбіжностей між компанією та її дилерами. Одним із доказів цього стало дослідження американської компанії «Kerrigan Advisors», яка провела опитування дилерів щодо того, кому вони довіряють найбільше. Результати виявились вкрай цікавими.
Так, наприклад, Ford став у цьому рейтингу останнім із найнижчим рівнем довіри у 48%.
При цьому 58% опитаних заявили, що заплановані компанією зміни у дилерській мережі негативно вплинуть на майбутню прибутковість бренду та вартість франшизи.
Дещо краще справи були з довірою дилерів до компанії Nissan – його вважають ненадійним 43% автосалонів. За ним у списку найгірших йдуть Lincoln (40%), Chrysler/Jeep/Dodge/Ram (39%) та Infiniti (37%).
Разом з тим Toyota отримала максимальну оцінку від дилерів-респондентів, всього 2% яких заявили, що не довіряють компанії. На другій позиції в рейтингу найкращих розташувався Lexus з результатом 3% недовіряючих, а третім стала Subaru (5%).
Четверта позиція виявилася ще за одним японцем – Honda. Цій компанії не довіряє всього 6% дилерів, а п’ятірку замкнув Porsche, вотум недовіри якої висловили лише 8% автосалонів.
Відомий автомеханік Скотті Кілмер висловив свою думку про те, що ремонт автомобілів одного з найбільш…
General Motors офіційно оголосила про велику інвестицію в розмірі майже 4 мільярдів доларів в американські…
В Україні офіційно заборонено мити та ремонтувати автомобілі у громадських місцях, і за порушення цих…
Електричні VW ID.3 та Cupra Born не тільки мають спільну платформу, як і більшість моделей…
Дві американські команди, які, судячи з усього, дуже роздратовані тим, як працює автопілот в електромобілях…
У 2026 модельному році частина версій Ford Escape перейде на гібридну силову установку за замовчуванням.…
Leave a Comment