Стратегії того чи іншого автомобільного бренду часто призводять до розбіжностей між компанією та її дилерами. Одним із доказів цього стало дослідження американської компанії «Kerrigan Advisors», яка провела опитування дилерів щодо того, кому вони довіряють найбільше. Результати виявились вкрай цікавими.
Так, наприклад, Ford став у цьому рейтингу останнім із найнижчим рівнем довіри у 48%.
При цьому 58% опитаних заявили, що заплановані компанією зміни у дилерській мережі негативно вплинуть на майбутню прибутковість бренду та вартість франшизи.
Дещо краще справи були з довірою дилерів до компанії Nissan – його вважають ненадійним 43% автосалонів. За ним у списку найгірших йдуть Lincoln (40%), Chrysler/Jeep/Dodge/Ram (39%) та Infiniti (37%).
Разом з тим Toyota отримала максимальну оцінку від дилерів-респондентів, всього 2% яких заявили, що не довіряють компанії. На другій позиції в рейтингу найкращих розташувався Lexus з результатом 3% недовіряючих, а третім стала Subaru (5%).
Четверта позиція виявилася ще за одним японцем – Honda. Цій компанії не довіряє всього 6% дилерів, а п’ятірку замкнув Porsche, вотум недовіри якої висловили лише 8% автосалонів.
Ще з початку осені всі заговорили про підвищення акцизів на пальне, і хоча спочатку це…
Audi повертає на ринок оновлену версію свого хетчбека A3 Allstreet, обладнану гібридним приводом, що підключається,…
Перед тим, як вирушити в дорогу, кожен автомобіліст повинен дотримуватись чітких правил, щоб не створити…
Dodge, ймовірно, розуміє, що майбутні електричні версії Charger не викликають великого ентузіазму серед шанувальників марки.…
Настав період, коли потрібно міняти літню гуму на зимову. При цьому вартість послуг із заміни…
Невеликий електричний паркетник Kia EV3, представлений минулого травня у Кореї, готовий до виходу на європейський…
Leave a Comment