Стратегії того чи іншого автомобільного бренду часто призводять до розбіжностей між компанією та її дилерами. Одним із доказів цього стало дослідження американської компанії «Kerrigan Advisors», яка провела опитування дилерів щодо того, кому вони довіряють найбільше. Результати виявились вкрай цікавими.
Так, наприклад, Ford став у цьому рейтингу останнім із найнижчим рівнем довіри у 48%.
При цьому 58% опитаних заявили, що заплановані компанією зміни у дилерській мережі негативно вплинуть на майбутню прибутковість бренду та вартість франшизи.
Дещо краще справи були з довірою дилерів до компанії Nissan – його вважають ненадійним 43% автосалонів. За ним у списку найгірших йдуть Lincoln (40%), Chrysler/Jeep/Dodge/Ram (39%) та Infiniti (37%).
Разом з тим Toyota отримала максимальну оцінку від дилерів-респондентів, всього 2% яких заявили, що не довіряють компанії. На другій позиції в рейтингу найкращих розташувався Lexus з результатом 3% недовіряючих, а третім стала Subaru (5%).
Четверта позиція виявилася ще за одним японцем – Honda. Цій компанії не довіряє всього 6% дилерів, а п’ятірку замкнув Porsche, вотум недовіри якої висловили лише 8% автосалонів.
Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…
Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…
Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…
Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…
Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…
У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…
Leave a Comment