Стратегії того чи іншого автомобільного бренду часто призводять до розбіжностей між компанією та її дилерами. Одним із доказів цього стало дослідження американської компанії «Kerrigan Advisors», яка провела опитування дилерів щодо того, кому вони довіряють найбільше. Результати виявились вкрай цікавими.
Так, наприклад, Ford став у цьому рейтингу останнім із найнижчим рівнем довіри у 48%.
При цьому 58% опитаних заявили, що заплановані компанією зміни у дилерській мережі негативно вплинуть на майбутню прибутковість бренду та вартість франшизи.
Дещо краще справи були з довірою дилерів до компанії Nissan – його вважають ненадійним 43% автосалонів. За ним у списку найгірших йдуть Lincoln (40%), Chrysler/Jeep/Dodge/Ram (39%) та Infiniti (37%).
Разом з тим Toyota отримала максимальну оцінку від дилерів-респондентів, всього 2% яких заявили, що не довіряють компанії. На другій позиції в рейтингу найкращих розташувався Lexus з результатом 3% недовіряючих, а третім стала Subaru (5%).
Четверта позиція виявилася ще за одним японцем – Honda. Цій компанії не довіряє всього 6% дилерів, а п’ятірку замкнув Porsche, вотум недовіри якої висловили лише 8% автосалонів.
Renault збирається радикально переосмислити кросовери. У розмові з Autocar шеф-дизайнер Renault Жіль Відаль заявив, що…
З'явилися знімки рестайлінгового Mercedes-Benz GLE із зірками у фарах. Як і майже будь-яка оновлена модель,…
У Мережі нерідко можна побачити людей, які пересіли з машин з ДВС на електромобілі, а…
Citroen готується до випуску повністю оновленого C5 Aircross у наступному році, а поки що виробник…
Американське видання Top Speed склало рейтинг найнадійніших і найякісніших нових автомобілів японських брендів, ґрунтуючись на…
Експерт пояснив, чому заправка автомобіля до повного заповнення бака може бути небажаною. Такий підхід виправданий…
Leave a Comment