Стратегії того чи іншого автомобільного бренду часто призводять до розбіжностей між компанією та її дилерами. Одним із доказів цього стало дослідження американської компанії «Kerrigan Advisors», яка провела опитування дилерів щодо того, кому вони довіряють найбільше. Результати виявились вкрай цікавими.
Так, наприклад, Ford став у цьому рейтингу останнім із найнижчим рівнем довіри у 48%.
При цьому 58% опитаних заявили, що заплановані компанією зміни у дилерській мережі негативно вплинуть на майбутню прибутковість бренду та вартість франшизи.
Дещо краще справи були з довірою дилерів до компанії Nissan – його вважають ненадійним 43% автосалонів. За ним у списку найгірших йдуть Lincoln (40%), Chrysler/Jeep/Dodge/Ram (39%) та Infiniti (37%).
Разом з тим Toyota отримала максимальну оцінку від дилерів-респондентів, всього 2% яких заявили, що не довіряють компанії. На другій позиції в рейтингу найкращих розташувався Lexus з результатом 3% недовіряючих, а третім стала Subaru (5%).
Четверта позиція виявилася ще за одним японцем – Honda. Цій компанії не довіряє всього 6% дилерів, а п’ятірку замкнув Porsche, вотум недовіри якої висловили лише 8% автосалонів.
Довговічність і безвідмовність вважаються для багатьох основними факторами, які розглядаються при пошуку того чи іншого…
В Україні посилились правила паркування автомобілів. Тепер водіям, які паркуються у заборонених місцях, загрожують штрафи…
Mercedes-Benz оголосила про подальше скорочення витрат і збільшення виробництва авто з ДВЗ, намагаючись відновити рентабельність…
Фахівці iSeeCars провели масштабне дослідження, проаналізувавши 3,8 млн нових авто та 368 млн машин у…
У модельній лінійці Citroen кросовер C5 Aircross з'явився далекого 2017 року. Через п'ять років паркетник…
Патрульна поліція Києва звернула увагу водіїв на часту помилку, яка може призвести до штрафу в…
Leave a Comment