У нещодавньому інтерв’ю UA.NEWS Ілля Вітюк, керівник Департаменту кібербезпеки СБУ, наголосив на значних ризиках для безпеки, пов’язаних із широким використанням відеореєстраторів в українських автомобілях.
Він пояснив, що кожен відеореєстратор є потенційною точкою входу для витоку інформації, а таких пристроїв налічується сотні тисяч.
Вітюк вказав на контраст між цими численними індивідуальними пристроями і більш обмеженою, контрольованою мережею систем відеоспостереження, керованою підготовленими фахівцями. Він припустив, що уряду легше регулювати і забезпечувати безпеку цих централізованих систем порівняно з безліччю приватних відеореєстраторів.
Занепокоєння щодо безпеки цих пристроїв призвело до запровадження суворих правил. На початку конфлікту, що триває, українська влада наклала загальнонаціональну заборону на використання відеореєстраторів в автомобілях і мотоциклах.
Заборона поширюється на фото- та відеозйомку різних чутливих місць і видів діяльності. Сюди входять дороги загального користування, урядові будівлі, об’єкти інфраструктури та військові блокпости.
Вона також охоплює будь-яку візуальну документацію місцезнаходження або пересування підрозділів сил оборони, що підкреслює серйозність потенційних загроз безпеці, які несуть ці записи.
Porsche змінила свої плани щодо електромобілів: ринок виявився менш перспективним, ніж компанія очікувала. Раніше Porsche…
Все більше автомобілів в Україні імпортують зі США, і жовтневі статистичні дані це чітко підтверджують.…
Renault готує до продажу нове покоління електричного Twingo 2026. Компанія запустила спеціальну серію одразу після…
Система Start/Stop дійсно допомагає економити пальне в заторах, але взимку її краще вимикати. Досвідчені мотористи…
Toyota у травні представила нове покоління кросовера RAV4, який отримав помітно оновлений зовнішній вигляд і…
В ЄС знову обговорюють заборону продажу нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) з 2035…
Leave a Comment