У нещодавньому інтерв’ю UA.NEWS Ілля Вітюк, керівник Департаменту кібербезпеки СБУ, наголосив на значних ризиках для безпеки, пов’язаних із широким використанням відеореєстраторів в українських автомобілях.
Він пояснив, що кожен відеореєстратор є потенційною точкою входу для витоку інформації, а таких пристроїв налічується сотні тисяч.
Вітюк вказав на контраст між цими численними індивідуальними пристроями і більш обмеженою, контрольованою мережею систем відеоспостереження, керованою підготовленими фахівцями. Він припустив, що уряду легше регулювати і забезпечувати безпеку цих централізованих систем порівняно з безліччю приватних відеореєстраторів.
Занепокоєння щодо безпеки цих пристроїв призвело до запровадження суворих правил. На початку конфлікту, що триває, українська влада наклала загальнонаціональну заборону на використання відеореєстраторів в автомобілях і мотоциклах.
Заборона поширюється на фото- та відеозйомку різних чутливих місць і видів діяльності. Сюди входять дороги загального користування, урядові будівлі, об’єкти інфраструктури та військові блокпости.
Вона також охоплює будь-яку візуальну документацію місцезнаходження або пересування підрозділів сил оборони, що підкреслює серйозність потенційних загроз безпеці, які несуть ці записи.
У сучасному автосвіті пробіг у 200 тисяч кілометрів уже вважається значним, а коли йдеться про…
Щоб отримати штраф за обгін патрульного автомобіля, необхідно допустити адміністративне правопорушення: обігнати транспортний засіб, що…
Дорожні знаки є основою безпеки на дорогах, однак вони повинні встановлюватися відповідно до законодавчих норм…
Останнім часом довкола Tesla активно ширилися чутки про можливу появу доступнішої моделі, яку багато хто…
BMW активно готує нове покоління свого найпопулярнішого седана - 3 серії. Завдяки шпигунським фотографіям вже…
Багато автовласників бояться, що в двигуні може бракувати оливи, але не менш небезпечною є й…
Leave a Comment