У нещодавньому інтерв’ю UA.NEWS Ілля Вітюк, керівник Департаменту кібербезпеки СБУ, наголосив на значних ризиках для безпеки, пов’язаних із широким використанням відеореєстраторів в українських автомобілях.
Він пояснив, що кожен відеореєстратор є потенційною точкою входу для витоку інформації, а таких пристроїв налічується сотні тисяч.
Вітюк вказав на контраст між цими численними індивідуальними пристроями і більш обмеженою, контрольованою мережею систем відеоспостереження, керованою підготовленими фахівцями. Він припустив, що уряду легше регулювати і забезпечувати безпеку цих централізованих систем порівняно з безліччю приватних відеореєстраторів.
Занепокоєння щодо безпеки цих пристроїв призвело до запровадження суворих правил. На початку конфлікту, що триває, українська влада наклала загальнонаціональну заборону на використання відеореєстраторів в автомобілях і мотоциклах.
Заборона поширюється на фото- та відеозйомку різних чутливих місць і видів діяльності. Сюди входять дороги загального користування, урядові будівлі, об’єкти інфраструктури та військові блокпости.
Вона також охоплює будь-яку візуальну документацію місцезнаходження або пересування підрозділів сил оборони, що підкреслює серйозність потенційних загроз безпеці, які несуть ці записи.
Незважаючи на складнощі, з якими стикається ринок електромобілів у Європі, Opel твердо дотримується свого плану…
Модельна гама Toyota включає чимало моделей в кузові пікап. Один із найпопулярніших автомобілів у цій…
На ринку старих авто є моделі, які не тільки користуються стабільним попитом, але й демонструють…
В офіційному акаунті Ілона Маска в соцмережі X з'явився відеоролик, де подробиці демонструє салон нового…
Коли холоди приходять, я завжди пам'ятаю про важливість захистити двигун і знизити його зношування через…
З 2019 року Škoda Auto виробляє батареї на своєму заводі у Млада-Болеславі. Спочатку вони призначалися…
Leave a Comment