Через прийняті раніше рішення і високі витрати ключова марка концерну Volkswagen втратила конкурентоспроможність, сказав його голова Томас Шафер на нараді в штаб-квартирі у Вольфсбурзі. Тепер перед автогігантом стоїть завдання підвищення ефективності переходу на електрокари: планується скоротити витрати на 10 мільярдів євро до 2026 року, у тому числі за рахунок звільнень.
Скільки співробітників планується скоротити, наразі невідомо. Повідомляється, що їм запропонують укласти угоди про достроковий вихід на пенсію.
Однак звільнення – лише частина стратегії, спрямованої на підвищення ефективності бренду. Заощадити цільові 10 мільярдів євро мають допомогти інші заходи: зокрема, звільнення від «баласту» — моделей, які конкурують між собою всередині компанії. За словами члена ради з кадрів Гуннара Кіліана, керівництво має «виявити достатньо сміливості та чесності, щоб викинути за борт» такі проекти. Деталі буде визначено до кінця року.
Серед масових марок Volkswagen Group у Volkswagen найбільші продажі протягом трьох перших місяців 2023 року, але й найнижчий операційний прибуток. Компанія планує підняти рентабельність продажу з торішніх 3,6 відсотка до 6,5 до 2026 року.
У недавньому рейтингу найдорожчих брендів світу Volkswagen зайняв лише 50 рядок, поступившись Audi та Porsche. У першій же десятці опинилися лише три автовиробники – Toyota (шосте місце), Mercedes-Benz (сьоме місце) та BMW (10 місце).
Ще влітку Томас Шафер попередив своїх топ-менеджерів, що для Volkswagen настали лихоліття, і закликав до жорсткої економії. За його словами, компанія витрачає дуже багато грошей у багатьох областях, а тому зараз на кін поставлено буквально все.
Leave a Comment