Марка Volkswagen признана неконкурентоспособной

0
412

Через прийняті раніше рішення і високі витрати ключова марка концерну Volkswagen втратила конкурентоспроможність, сказав його голова Томас Шафер на нараді в штаб-квартирі у Вольфсбурзі. Тепер перед автогігантом стоїть завдання підвищення ефективності переходу на електрокари: планується скоротити витрати на 10 мільярдів євро до 2026 року, у тому числі за рахунок звільнень.

Скільки співробітників планується скоротити, наразі невідомо. Повідомляється, що їм запропонують укласти угоди про достроковий вихід на пенсію.

Однак звільнення – лише частина стратегії, спрямованої на підвищення ефективності бренду. Заощадити цільові 10 мільярдів євро мають допомогти інші заходи: зокрема, звільнення від «баласту» — моделей, які конкурують між собою всередині компанії. За словами члена ради з кадрів Гуннара Кіліана, керівництво має «виявити достатньо сміливості та чесності, щоб викинути за борт» такі проекти. Деталі буде визначено до кінця року.

Серед масових марок Volkswagen Group у Volkswagen найбільші продажі протягом трьох перших місяців 2023 року, але й найнижчий операційний прибуток. Компанія планує підняти рентабельність продажу з торішніх 3,6 відсотка до 6,5 до 2026 року.

У недавньому рейтингу найдорожчих брендів світу Volkswagen зайняв лише 50 рядок, поступившись Audi та Porsche. У першій же десятці опинилися лише три автовиробники – Toyota (шосте місце), Mercedes-Benz (сьоме місце) та BMW (10 місце).

Ще влітку Томас Шафер попередив своїх топ-менеджерів, що для Volkswagen настали лихоліття, і закликав до жорсткої економії. За його словами, компанія витрачає дуже багато грошей у багатьох областях, а тому зараз на кін поставлено буквально все.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.