Паркування для позашляховиків у межах міста зроблять дорожчим
Share
Після заборони на оренду електросамокатів, столиця Франції вживає заходів щодо врегулювання ситуації з паркуванням позашляховиків, включаючи великі електричні та гібридні автомобілі. Вузькі вулиці Парижа, переповнені автомобілями, не в змозі впоратися з велетнями автомобільного світу. За заявою муніципалітету, за останні чотири роки кількість позашляховиків зросла на 60%, повідомляє The Brusseles Time.
Цей сегмент автопарку становить 15% усіх приватних автомобілів столиці Франції, їх чисельність становить 1,15 мільйона. Щомісяця вони займають місце не лише на дорогах, а й на тротуарах Парижа. Для покращення обстановки та переконання власників використати компактніші автомобілі, мер Парижа, Анн Ідальго, запропонувала місцевим жителям референдум, який 4 лютого вирішить, чи варто значно підвищити оплату за паркування позашляховиків.
Раніше такий референдум проводився щодо оренди самокатів. Після голосування мешканці Парижа вигнали цей вид транспорту із міста. Проте участь була мінімальною, що знизило ефективність референдуму. Адміністрація не конкретизувала збільшення тарифів на паркування для важких автомобілів, але припустила, що підвищення буде “істотним”.
Наразі мер, що представляє соціалістичну партію, стверджує, що рішення щодо позашляховиків не торкнеться мешканців Парижа і торкнеться лише приміських мешканців та гостей, які приїжджають на роботу чи розваги.
“Сьогодні багато хто з вас каже мені, що все ще занадто багато великих автомобілів, що захаращують наші вулиці, тротуари і навіть велосипедні доріжки. Ми повинні вжити заходів, обмежуючи наявність позашляховиків у Парижі”, – заявила Ідальго у своєму відео в соціальних мережах.
Очікується, що підвищення ціни на паркування торкнеться власників гібридних автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння або електромобілів вагою від 1,6 тонни та більше, а також власників електромобілів із вагою від 2 тонн та вище.
Високі тарифи не торкнуться мешканців прилеглих будинків, екстрених служб та водіїв-інвалідів. У початкових обговореннях також не враховувалися електричні позашляховики та водії з багатодітними сім’ями, але це було змінено. Мер наголошує на зменшенні використання великих автомобілів, заохочуючи розвиток екологічно чистого транспорту в місті. Подібна ініціатива аналогічна заходам, вжитим у Ліоні, де з 2024 року вводитимуть штрафи за паркування важких автомобілів, що псують довкілля.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Скарбик Павло
Головний редактор видання UaMotors.
Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.
Leave a Comment