Після заборони на оренду електросамокатів, столиця Франції вживає заходів щодо врегулювання ситуації з паркуванням позашляховиків, включаючи великі електричні та гібридні автомобілі. Вузькі вулиці Парижа, переповнені автомобілями, не в змозі впоратися з велетнями автомобільного світу. За заявою муніципалітету, за останні чотири роки кількість позашляховиків зросла на 60%, повідомляє The Brusseles Time.
Цей сегмент автопарку становить 15% усіх приватних автомобілів столиці Франції, їх чисельність становить 1,15 мільйона. Щомісяця вони займають місце не лише на дорогах, а й на тротуарах Парижа. Для покращення обстановки та переконання власників використати компактніші автомобілі, мер Парижа, Анн Ідальго, запропонувала місцевим жителям референдум, який 4 лютого вирішить, чи варто значно підвищити оплату за паркування позашляховиків.
Раніше такий референдум проводився щодо оренди самокатів. Після голосування мешканці Парижа вигнали цей вид транспорту із міста. Проте участь була мінімальною, що знизило ефективність референдуму. Адміністрація не конкретизувала збільшення тарифів на паркування для важких автомобілів, але припустила, що підвищення буде “істотним”.
Наразі мер, що представляє соціалістичну партію, стверджує, що рішення щодо позашляховиків не торкнеться мешканців Парижа і торкнеться лише приміських мешканців та гостей, які приїжджають на роботу чи розваги.