Єврокомісія офіційно оголосила про початок розслідування, про яке глава відомства Урсула фон дер Ляєн заявляла в середині вересня. Метою розслідування, яке вважається антидемпінговим, є пошук доказів субсидування виробників електромобілів із Китаю. На думку влади ЄС, держсубсидії дозволяють їм маніпулювати цінами на європейському ринку.
Як йдеться в офіційному повідомленні Єврокомісії, виробництво електромобілів з Китаю, які продаються на території ЄС, може підтримуватися державою. Китайська влада використовує для цього різні методи — від прямої фінансової підтримки та пільгових позик до надання товарів та послуг за заниженими цінами.
Ввезення на територію ЄС субсидованих таким чином товарів може негативно впливати на економіку Євросоюзу. Також у комісії зафіксували значне зростання імпорту китайських електромобілів. Масова поява недорогих машин на місцевому ринку може призвести до того, що європейські виробники почнуть зазнавати збитків і не зможуть залишатися конкурентоспроможними у процесі переходу до повної електрифікації.
Комісія офіційно запросила до участі у розслідуванні як представників компаній, так і уряду КНР. Водночас жодної конкретної марки в меморандумі не згадано.
Компанія Mitsubishi представила перші фото та подробиці нового кросовера Grandis, який повертається на європейський ринок…
На дорогах учасники руху не можуть спілкуватися голосом через шум моторів, які заглушають звуки один…
Коли за вікном спека вище +30°C, всередині авто стає дуже душно. Хочеться одразу ввімкнути кондиціонер,…
Досвідчені водії зазвичай ставляться дещо зневажливо до новачків на дорозі, вважаючи, що їхній стаж допоможе…
Навіть масове встановлення камер на дорогах змушує багатьох водіїв дотримуватися правил, їздити у межах дозволеної…
Автомобілі зазвичай починають втрачати вартість вже через 1-2 роки після початку експлуатації, і чим довше…
Leave a Comment