Оновлені норми Євро-7 дозволять зберегти багато легендарних двигунів

0
190
UPG

Початкова пропозиція щодо правил Євро-7 викликала суперечки в автомобільній промисловості, і деякі компанії заявили, що у них не буде іншого шляху, окрім як припинити випуск певних моделей. Чому? Більш високі виробничі витрати, необхідні для налаштування двигунів відповідно до суворіших стандартів викидів, будуть відображені в остаточній ціні, що зробить автомобілі занадто дорогими. Деякі двигуни були на межі зникнення, але це вже не так.

Минулого тижня міністри Європейського союзу домовилися значно пом’якшити пропозицію Європейської комісії щодо викидів транспортних засобів Євро-7. Згідно з новою угодою, умови випробувань та обмеження викидів для легкових автомобілів та фургонів не зміняться з Євро-6 до Євро-7, оскільки новий стандарт вплине лише на автобуси та важкі транспортні засоби. З цієї причини генеральний директор Alfa Romeo Жан-Філіп Імпарато заявив, що двигун V6, встановлений на моделях Quadrifoglio, не буде знятий з виробництва.

У розмові з британським журналом Autocar главу Alfa запитали, чи італійський бренд буде встановлювати свій 2,9-літровий двигун з подвійним турбонаддувом у довгостроковій перспективі, на що він дав позитивну відповідь. Очікується, що стандарт Євро-7 набуде чинності у липні 2025 року.

Alfa Romeo використовує V6 не тільки в топових моделях Giulia та Stelvio, але і в новому 33 Stradale, де шестициліндровий агрегат був розточений до 3,0 літрів. Він також знаходиться під капотом лімітованої серії Giulia GTA та GTAm, а також Giulia SWB Zagato. Імпарато припустив, що інші моделі можуть отримати V6, хоча він відмовився вдаватися до подробиць.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

ПОШИРИТИ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.