Шведські машинобудівники побудували унікальну версію гіперкара Koenigsegg Regera, яка існує в єдиному екземплярі.
Клієнт з Швейцарії замовив в Koenigsegg автомобіль з кузовом з матеріалу KNC (Koenigsegg Naked Carbon). Він особливий тим, що з нього вручну знятий шар епоксидної смоли. Це знизило масу моделі Regera на 20 кг. Машина стала першим авто, яке отримало карбоновий кузов з віддаленої «ебоксідкой».
За словами майстрів з Koenigsegg, кузов з матеріалу KNC більш захищений від подряпин. Також матеріал по-особливому відбиває світло, адже поверхня кузова не гладка, і має текстуру, що формується нитками вуглецевого волокна. Розробники відзначили, що вдосконалювали технологію KNC три роки. Спочатку вона використовувалася для виготовлення коліс, спліттеров, задніх крил, спліттеров, вінглетів і декору рульового колеса.
Для того, щоб зрозуміти, чи можна використовувати KNC для всього кузова автомобіля, фахівці Koenigsegg провели випробування елементів машини природними умовами. Частини кузова були надовго залишені на вулиці, що дало майстрам розуміння того, як сонце і сніг впливають на текстуру матеріалу.
Автомобілі Toyota вважаються одними з найнадійніших на світовому ринку. Їх купують величезними тиражами та стабільно…
Нове покоління флагманського кросовера Hyundai Palisade має побачити світ на початку 2025 року. А поки…
Ferrari готує прем'єру суперкара із 12-циліндровим двигуном. У короткому відео, опублікованому в офіційному YouTube-каналі італійської…
Завод спецтехніки «Техкомплект» продовжує постачання таких затребуваних на вітчизняному ринку сьогодні аварійно-ремонтних майстерень. Днями було…
Tesla залишили кілька керівників мережі швидкої зарядки Supercharger. Внаслідок реструктуризації корпорацію залишила голова підрозділу Ребекка…
Американець розбив об стіну McLaren Senna вартістю 1,3 мільйона доларів. Інцидент стався на бульварі Вентура…
Leave a Comment