Шведські машинобудівники побудували унікальну версію гіперкара Koenigsegg Regera, яка існує в єдиному екземплярі.
Клієнт з Швейцарії замовив в Koenigsegg автомобіль з кузовом з матеріалу KNC (Koenigsegg Naked Carbon). Він особливий тим, що з нього вручну знятий шар епоксидної смоли. Це знизило масу моделі Regera на 20 кг. Машина стала першим авто, яке отримало карбоновий кузов з віддаленої «ебоксідкой».
За словами майстрів з Koenigsegg, кузов з матеріалу KNC більш захищений від подряпин. Також матеріал по-особливому відбиває світло, адже поверхня кузова не гладка, і має текстуру, що формується нитками вуглецевого волокна. Розробники відзначили, що вдосконалювали технологію KNC три роки. Спочатку вона використовувалася для виготовлення коліс, спліттеров, задніх крил, спліттеров, вінглетів і декору рульового колеса.
Для того, щоб зрозуміти, чи можна використовувати KNC для всього кузова автомобіля, фахівці Koenigsegg провели випробування елементів машини природними умовами. Частини кузова були надовго залишені на вулиці, що дало майстрам розуміння того, як сонце і сніг впливають на текстуру матеріалу.