Авто

Представлений найпотужніший в історії Porsche Cayenne

Share

Компанія Porsche представила 739-сильний кросовер Cayenne Turbo E-Hybrid. Він оснащений гібридною силовою установкою на базі “бітурбовісімки” 4.0 і до ста в залежності від виконання розганяється за 3,6-3,7 секунди. Штатно Cayenne Turbo E-Hybrid йде із просунутою передньою оптикою HD Matrix LED. Версії GT покладені керамічні гальма, повнокероване шасі та титанова випускна система. Вартість кросовера в Німеччині – від 176324 євро, що відповідає 18,3 мільйона рублів.

На зміну Porsche Cayenne Turbo GT , який прибрали з європейської гами, щоб не псувати екологічні показники по всьому модельному ряду, прийшов не менш «злий» Cayenne Turbo E-Hybrid. Електричну начинку кросовер ділить з простим E-Hybrid , але замість «турбошестерки» 3.0 використовує бітурбодвигун V8 4.0, що забезпечує комбіновану віддачу 739 кінських сил і 950 Нм крутного моменту (попередник Cayenne Tur0 S0 . . У Turbo GT показники нижчі (659 к.с., 875 Нм), але в розгоні до ста він все одно швидше.

Спурт займає 3,3 секунд, тоді як Cayenne Turbo E-Hybrid потрібно 3,7 секунд, а гібридам з пакетом GT – 3,6. Останній пропонується тільки для Coupe і включає особливі налаштування електроніки, що управляє, заниження на 10 міліметрів, негативний розвал і ширші шини на передній осі. Крім цього, Cayenne Turbo E-Hybrid GT оснащений системою придушення кренів PDCC, керамічними гальмами і механізмом, що підрулює задніх коліс. Ну а візуальні маркери версії – диски діаметром 22 дюйми, вуглепластиковий дах та встановлені по центру патрубки титанового вихлопу.

Простий Cayenne Turbo E-Hybrid позбавлений цих принад. Проте кросовер може похвалитися адаптивною двокамерною пневмопідвіскою з роздільними регулюваннями рівнів стиснення та відбою та активним диференціалом PTV Plus. Ще машина має фари HD Matrix LED високої роздільної здатності, спортивні крісла з регулюваннями в 18 напрямках (комфортні сидіння — безкоштовна опція) і повністю цифровий кокпіт. У Німеччині ціни на гібриди стартують із 176 324 євро. За машину з приставкою GT доведеться викласти щонайменше 208 454 євро.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Porsche

Останні записи

Нові дорожні камери зможуть визначати стан алкогольного сп’яніння водіїв

У Великій Британії на дорогах почали використовувати камери зі штучним інтелектом, які вміють розпізнавати п’яних…

03.01.2025

За кермо після свят: як швидко привести себе до тями

Святкові дні зазвичай наповнені веселощами, вечірками та алкоголем, але важливо пам’ятати, що після вихідних потрібно…

03.01.2025

Volkswagen ID.3 готується до масштабної модернізації

Volkswagen анонсував велике оновлення свого електричного хетчбека ID.3 , яке планується до випуску у 2026…

03.01.2025

Перше фото найдешевшого кросовера Tesla 2025 року: що зміниться в дизайні

Найдешевший кросовер Tesla 2025 року готують до прем’єри. Хоча автомобіль уже вирушив у виробництво. Тепер…

03.01.2025

Електромобілі подорожчають: Renault прогнозує значне зростання вартості до 2030 року

Renault попереджає: нові регуляції Євросоюзу можуть підвищити вартість автомобілів на 40% до 2030 року. Що…

03.01.2025

Hyundai Creta представлена у повністю електричній версії

Hyundai представив електричну Creta. Улюблена Creta у своєму індійському втіленні оновилася рік тому. Тепер у…

03.01.2025