Авто

Представлений найпотужніший в історії Porsche Cayenne

Share

Компанія Porsche представила 739-сильний кросовер Cayenne Turbo E-Hybrid. Він оснащений гібридною силовою установкою на базі “бітурбовісімки” 4.0 і до ста в залежності від виконання розганяється за 3,6-3,7 секунди. Штатно Cayenne Turbo E-Hybrid йде із просунутою передньою оптикою HD Matrix LED. Версії GT покладені керамічні гальма, повнокероване шасі та титанова випускна система. Вартість кросовера в Німеччині – від 176324 євро, що відповідає 18,3 мільйона рублів.

На зміну Porsche Cayenne Turbo GT , який прибрали з європейської гами, щоб не псувати екологічні показники по всьому модельному ряду, прийшов не менш «злий» Cayenne Turbo E-Hybrid. Електричну начинку кросовер ділить з простим E-Hybrid , але замість «турбошестерки» 3.0 використовує бітурбодвигун V8 4.0, що забезпечує комбіновану віддачу 739 кінських сил і 950 Нм крутного моменту (попередник Cayenne Tur0 S0 . . У Turbo GT показники нижчі (659 к.с., 875 Нм), але в розгоні до ста він все одно швидше.

Спурт займає 3,3 секунд, тоді як Cayenne Turbo E-Hybrid потрібно 3,7 секунд, а гібридам з пакетом GT – 3,6. Останній пропонується тільки для Coupe і включає особливі налаштування електроніки, що управляє, заниження на 10 міліметрів, негативний розвал і ширші шини на передній осі. Крім цього, Cayenne Turbo E-Hybrid GT оснащений системою придушення кренів PDCC, керамічними гальмами і механізмом, що підрулює задніх коліс. Ну а візуальні маркери версії – диски діаметром 22 дюйми, вуглепластиковий дах та встановлені по центру патрубки титанового вихлопу.

Простий Cayenne Turbo E-Hybrid позбавлений цих принад. Проте кросовер може похвалитися адаптивною двокамерною пневмопідвіскою з роздільними регулюваннями рівнів стиснення та відбою та активним диференціалом PTV Plus. Ще машина має фари HD Matrix LED високої роздільної здатності, спортивні крісла з регулюваннями в 18 напрямках (комфортні сидіння — безкоштовна опція) і повністю цифровий кокпіт. У Німеччині ціни на гібриди стартують із 176 324 євро. За машину з приставкою GT доведеться викласти щонайменше 208 454 євро.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Porsche

Останні записи

Зимові чи всесезонні шини: що краще обрати для вашого авто

З настанням зими щоразу стає питання заміни шин. Літні шини взимку — це просто жах,…

23.10.2024

Skoda Kodiaq RS нового покоління помітили підчас тестів (ФОТО)

Кросовер Skoda Kodiaq другого покоління невдовзі отримає заряджений варіант RS. Його повинні презентувати найближчим часом, а…

23.10.2024

Два Bugatti Chiron врізалися один в одного під час обгону вантажівки

У Марокко сталася аварія двох гіперкарів Bugatti Chiron із вантажівкою. У розпорядженні порталу Reddit опинилися…

23.10.2024

Незабаром Dodge Charger отримає твердотілі батареї

Stellantis продовжує розвивати партнерство з компанією Factorial, яка виготовляє твердотільні акумуляторні батареї. Метою співробітництва є…

23.10.2024

Чим зможе здивувати новий кросовер Cupra Raval

Повністю електричний Raval збереже спортивний імідж Cupra, коли його буде запущено наступного року. Західні видання…

23.10.2024

З’явилися зображення нового пікапа Hyundai Creta

Гамма моделей корейського автовиробника Hyundai включає таку кількість кросоверів, що встежити за ними буває непросто.…

23.10.2024