Авто

Представлений найпотужніший в історії Porsche Cayenne

Share

Компанія Porsche представила 739-сильний кросовер Cayenne Turbo E-Hybrid. Він оснащений гібридною силовою установкою на базі “бітурбовісімки” 4.0 і до ста в залежності від виконання розганяється за 3,6-3,7 секунди. Штатно Cayenne Turbo E-Hybrid йде із просунутою передньою оптикою HD Matrix LED. Версії GT покладені керамічні гальма, повнокероване шасі та титанова випускна система. Вартість кросовера в Німеччині – від 176324 євро, що відповідає 18,3 мільйона рублів.

На зміну Porsche Cayenne Turbo GT , який прибрали з європейської гами, щоб не псувати екологічні показники по всьому модельному ряду, прийшов не менш «злий» Cayenne Turbo E-Hybrid. Електричну начинку кросовер ділить з простим E-Hybrid , але замість «турбошестерки» 3.0 використовує бітурбодвигун V8 4.0, що забезпечує комбіновану віддачу 739 кінських сил і 950 Нм крутного моменту (попередник Cayenne Tur0 S0 . . У Turbo GT показники нижчі (659 к.с., 875 Нм), але в розгоні до ста він все одно швидше.

Спурт займає 3,3 секунд, тоді як Cayenne Turbo E-Hybrid потрібно 3,7 секунд, а гібридам з пакетом GT – 3,6. Останній пропонується тільки для Coupe і включає особливі налаштування електроніки, що управляє, заниження на 10 міліметрів, негативний розвал і ширші шини на передній осі. Крім цього, Cayenne Turbo E-Hybrid GT оснащений системою придушення кренів PDCC, керамічними гальмами і механізмом, що підрулює задніх коліс. Ну а візуальні маркери версії – диски діаметром 22 дюйми, вуглепластиковий дах та встановлені по центру патрубки титанового вихлопу.

Простий Cayenne Turbo E-Hybrid позбавлений цих принад. Проте кросовер може похвалитися адаптивною двокамерною пневмопідвіскою з роздільними регулюваннями рівнів стиснення та відбою та активним диференціалом PTV Plus. Ще машина має фари HD Matrix LED високої роздільної здатності, спортивні крісла з регулюваннями в 18 напрямках (комфортні сидіння — безкоштовна опція) і повністю цифровий кокпіт. У Німеччині ціни на гібриди стартують із 176 324 євро. За машину з приставкою GT доведеться викласти щонайменше 208 454 євро.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Porsche

Останні записи

У мережу просочилися подробиці про майбутні BMW i3 та iM3

BMW готує масштабне оновлення для 3-ї серії: вже у 2026 році з'явиться повністю електрична версія…

24.06.2025

Експерт розповів, як зробити літні поїздки комфортними для водія

Щоб літні поїздки не перетворилися на проблеми, важливо заздалегідь підготувати автомобіль. Особливо варто звернути увагу…

24.06.2025

Mazda підтвердила розробку нового спорткара з роторним двигуном

Mazda офіційно підтвердила розробку нового спортивного автомобіля з роторним двигуном, який буде представлений одночасно з…

24.06.2025

Mercedes представив потужний кросовер із чотирициліндровим двигуном (ФОТО)

Кросовери, особливо оснащені 4-циліндровим двигуном, не можуть їхати так само, як суперкари, а тим паче…

24.06.2025

Tesla запустила тестування роботаксі в Остіні: без водія, але з оператором

Tesla без зайвого шуму запустила тестування свого сервісу роботаксі в Остіні (Техас), проте поки що…

24.06.2025

Що загрожує водієві за ігнорування вимоги поліції зупинитися

В Україні передбачена відповідальність за ігнорування вимоги поліцейського зупинити транспортний засіб. У 2025 році за…

24.06.2025