Авто

Представлений найпотужніший в історії Porsche Cayenne

Share

Компанія Porsche представила 739-сильний кросовер Cayenne Turbo E-Hybrid. Він оснащений гібридною силовою установкою на базі “бітурбовісімки” 4.0 і до ста в залежності від виконання розганяється за 3,6-3,7 секунди. Штатно Cayenne Turbo E-Hybrid йде із просунутою передньою оптикою HD Matrix LED. Версії GT покладені керамічні гальма, повнокероване шасі та титанова випускна система. Вартість кросовера в Німеччині – від 176324 євро, що відповідає 18,3 мільйона рублів.

На зміну Porsche Cayenne Turbo GT , який прибрали з європейської гами, щоб не псувати екологічні показники по всьому модельному ряду, прийшов не менш «злий» Cayenne Turbo E-Hybrid. Електричну начинку кросовер ділить з простим E-Hybrid , але замість «турбошестерки» 3.0 використовує бітурбодвигун V8 4.0, що забезпечує комбіновану віддачу 739 кінських сил і 950 Нм крутного моменту (попередник Cayenne Tur0 S0 . . У Turbo GT показники нижчі (659 к.с., 875 Нм), але в розгоні до ста він все одно швидше.

Спурт займає 3,3 секунд, тоді як Cayenne Turbo E-Hybrid потрібно 3,7 секунд, а гібридам з пакетом GT – 3,6. Останній пропонується тільки для Coupe і включає особливі налаштування електроніки, що управляє, заниження на 10 міліметрів, негативний розвал і ширші шини на передній осі. Крім цього, Cayenne Turbo E-Hybrid GT оснащений системою придушення кренів PDCC, керамічними гальмами і механізмом, що підрулює задніх коліс. Ну а візуальні маркери версії – диски діаметром 22 дюйми, вуглепластиковий дах та встановлені по центру патрубки титанового вихлопу.

Простий Cayenne Turbo E-Hybrid позбавлений цих принад. Проте кросовер може похвалитися адаптивною двокамерною пневмопідвіскою з роздільними регулюваннями рівнів стиснення та відбою та активним диференціалом PTV Plus. Ще машина має фари HD Matrix LED високої роздільної здатності, спортивні крісла з регулюваннями в 18 напрямках (комфортні сидіння — безкоштовна опція) і повністю цифровий кокпіт. У Німеччині ціни на гібриди стартують із 176 324 євро. За машину з приставкою GT доведеться викласти щонайменше 208 454 євро.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Porsche

Останні записи

Чи можна сідати за кермо після безалкогольного пива чи квасу

Безалкогольне пиво здається таким безневинним, правда? Але якщо ви плануєте сісти за кермо, то краще…

22.11.2024

У Лос-Анджелесі оголосили фіналістів престижної автопремії “Автомобіль року 2025”

До номінації «Легковий автомобіль року» цього року включили азіатські моделі Honda Civic Hybrid, Kia K4…

22.11.2024

Як діяти водієві, якщо спустилися два колеса одночасно

На дорогах країни бувають не найякісніші ділянки, які можуть призвести до пошкодження покришок. Більшу шкоду…

22.11.2024

BMW відкликає 5 000 машин через несправності в гальмівній системі

BMW (Китай) оголосила про масштабне відкликання автомобілів, включаючи популярні моделі X5, X7, 5-ї та 7-ї…

22.11.2024

Автоексперт назвав 5 кросоверів із проблемним повним приводом

Повний привід – це справжня знахідка для тих, хто хоче, щоб кросовер був і практичним,…

22.11.2024

Lucid Air побив рекорд, подолавши 960 км без підзарядки

Американський електрокар Lucid Air виходить на новий рівень. Модель Grand Touring тепер здатна проїхати до…

22.11.2024