Lamborghini може продати 10 тис. автомобілів цього року вперше, заявив її генеральний директор, оскільки виробник розкішних спортивних автомобілів повідомив про зростання прибутку та доходів за перше півріччя. Італійський бренд, дочірня компанія німецького Volkswagen, продав 5341 автомобіль у період з січня по червень, що на 4,9% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Лише у США продажі склали 1625 машин.
Голова і головний виконавчий директор Штефан Вінкельманн сказав, що було нелегко робити прогнози через невизначеність на ринку, у тому числі із сировиною, але додав, що продаж 10 000 автомобілів цього року є «досяжною метою».
“Це не те, чого ми зобов’язані досягти, але важливо показати, яке здоров’я компанії і наскільки велика готовність (клієнтів) купувати наші автомобілі”, – сказав Вінкельманн.
Спираючись на успіх свого позашляховика Urus, який коштує близько 200 000 євро до вирахування податків, Lamborghini останніми роками розширила своє виробництво, покладаючись на стійкий попит багатих любителів автомобілів. У 2022 році було поставлено понад 9200 автомобілів.
Конкуруюча компанія Ferrari, штаб-квартира якої знаходиться менш ніж 40 км, минулого року відвантажила понад 13 200 автомобілів.
У першому півріччі виторг Lamborghini зріс на 6,7% до 1,42 млрд євро, а операційний прибуток виріс на 7,2% до рекордних 456 млн євро, йдеться в повідомленні компанії.