Hyundai офіційно представила потужний Ioniq 5 N 2024 року

0
151

Компанія Hyundai напередодні публічного дебюту на Фестивалі швидкості в Гудвуді представила новий Ioniq 5 N. Він обіцяє бути більш орієнтованим на водія, ніж будь-який з його електричних конкурентів, і прагне бути такими ж захоплюючими в управлінні, як і бажані моделі N з двигуном внутрішнього згоряння.

Як і звичайний Ioniq 5 новий Ioniq 5 N заснований на платформі Electric-Global Module Platform бренду і використовує досвід, накопичений Hyundai в ході створення пересувних лабораторій RM20e , RN22e і N Vision 74 . Він оснащений збільшеним акумулятором ємністю 84 кВтг та оновленими електродвигунами як спереду, так і ззаду. Двигун спереду розвиває потужність 166 кВт ( 222 л.с. ), двигун ззаду – 282 кВт ( 378 л.с. ), а в сукупності вони виробляють 601 л.с. , хоча в режимі Boost цей показник досягає 641 л.., що дає авто ще більшу потужність, ніж Kia EV6 GT .

Ці захмарні показники потужності дозволяють Ioniq 5 N розганятися до 100 км/год за 3,4 секунди , продовжуючи розвивати максимальну швидкість 260 км/год . Однак, як і у разі інших продуктів N, обіцяна привабливість Ioniq 5 N не в цифрах. Натомість вона полягає в тому, як він залучає водія в сам процес керування автомобілем.


Конструкція кузова оснащена 42 додатковими точками зварювання та 2,1 метра додаткових клеїв для підвищення жорсткості. Hyundai також посилила рульову колонку та розробила систему, відому як N Pedal . Ця функція програмного забезпечення використовує технологію, аналогічну системі рекуперативного гальмування i-Pedal . Система розподілу крутного моменту N також є перетворюючою, забезпечуючи повністю регульований розподіл крутного моменту спереду та ззаду, який можна регулювати до 11 рівнів. Існує також N Drift Optimizer із вбудованою функцією Torque Kick Drift, яка дозволяє водієві імітувати зчеплення задньопривідного автомобіля із ДВС.

Оновлення на цьому не закінчуються. Hyundai оснастив Ioniq 5 N найпотужнішими гальмами, що складаються з передніх дисків діаметром 400 мм із чотирипоршневими супортами та задніх дисків діаметром 360 мм. Потужність системи рекуперативного гальмування також була збільшена і як така може забезпечити 0,6 G уповільнюючої сили. Також кажуть, що між рекуперативними гальмами та гідравлічними гальмами відбувається непомітний перехід. Режим N Race дозволяє гонщикам вибирати між налаштуваннями «Витривалість» та «Спринт». Перший знижує пікову потужність для більш тривалих заїздів треком, тоді як другий віддає пріоритет пікової потужності.

Але важливо відзначити ще дві системи: N e-shift і N Active Sound+. Перша з цих систем імітує восьмиступінчасту коробку передач з подвійним зчепленням автомобілів Hyundai N з ДВС, контролюючи вихідний момент двигуна, що крутить, і імітуючи поштовх, який ви отримуєте при перемиканні передач. Функція N Active Sound+ використовує вісім внутрішніх та два зовнішні динаміки зі звуковим профілем «Запалювання», щоб імітувати роботу 2,0-літрової турбочетвірки Hyundai N .


В автомобіль також було внесено багато візуальних змін. Наприклад, він на 20 мм нижче, на 50 мм ширший і на 80 мм довший. Спереду відразу виділяється новий спліттер, заслінки та повітряні завіси, а ззаду – унікальний спойлер, яскраво виражений розсіювач, трикутний стоп-сигнал і, на відміну від стандартного Ioniq 5 , склоочисник заднього скла. Комплект 21-дюймових кованих алюмінієвих дисків входить у стандартну комплектацію та взутий у шини Pirelli P Zero 275/35.

Інтер’єр теж трохи відрізняється. Абсолютно нове кермо відразу кидається в очі і включає в себе різні кнопки N , в тому числі кнопку N Grin Boost . Автомобіль також оснащений новими металевими підкермовими пелюстками для системи рекуперативного гальмування, тоді як центральна консоль тепер має наколінники та опори для гомілки для водіння по треку. Ковдоподібні сидіння N також входять до стандартної комплектації, та були встановлені оптимізовані педалі.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!