Генеральний директор Lucid Пітер Роулінсон вважає, що доступний електромобіль майбутнього має зосередитися на високій ефективності та невеликому акумуляторі, щоб знизити витрати на електромобілі. В інтерв’ю Auto Express Роулінсон сказав, що технологія Lucid може допомогти в індустрії електромобілів на масовому ринку знизити ціни. Кореляція між високою ефективністю та невеликими акумуляторними батареями є ключем до досягнення цієї мети, наголосив він, зазначивши, що запас ходу стане менш актуальним через 10 років.
«Найбільший вплив на масовий ринок автомобілів матимуть менші акумуляторні батареї. Моє бачення полягає в тому, чи можемо ми дістатися шести миль на кіловат-годину? Нині ми знаходимося на рівні 4,6. Чи можемо досягти шести миль на кіловат-годину з інфраструктурою швидкої зарядки, з нічною зарядкою? Електромобілю майбутнього потрібно лише 250 миль (400 км). Нам не потрібні 500-мильні автомобілі у майбутньому, за 10 років», – заявив Роулінсон.
Топ-менеджер додав, що якщо вдасться досягти показника ефективності 10 км на кіловат-годину, а середньому покупцеві потрібно всього 240 км запасу ходу, це означає, що майбутні електромобілі можуть мати акумуляторні батареї на 25 кіловат-годин . Це, мабуть, допоможе знизити виробничі витрати та ціни на електромобілі.
Тим не менш, Пітер Роулінсон зазначив, що у Lucid немає фінансових можливостей для самостійної розробки та створення електромобіля вартістю 25 000 доларів , але він може зробити свій внесок у реалізацію цього бізнесу через свій бізнес з постачання технологій, який нещодавно розпочався з угоди з Aston Martin . Глава компанії сказав, що бачить великий потенціал у цій частині бізнесу та сподівається, що Lucid може стати еквівалентом Intel .
У той час як про створення електромобіля за 25 000 доларів не може бути й мови, Lucid постачатиме дешевші моделі, ніж розкішний седан Air за 90 000 доларів у другій половині десятиліття. По-перше, стартап EV повинен запустити позашляховик Project Gravity , постачання якого, як очікується, почнеться десь у 2024 році . Після цього компанія планує зробити конкурента Tesla Model 3 та Model Y вартістю близько 50 000 доларів.
Італійський бренд Lamborghini анонсував дебют нового спортивного автомобіля, дизайн якого поки що ретельно приховується. Днями…
На боковинах шин іноді можна помітити кружечки або інші геометричні позначки різних кольорів - червоного,…
Найпопулярнішим кросовером Mazda залишається CX-5, який цього року отримає третє покоління. Однак у модельній гамі…
Відповідно до оновленої стратегії Skoda, найближчими роками на дорогах з’явиться все більше швидкісних електрокросоверів бренду.…
На українському автомобільному ринку гібриди вже займають вагому частку. Сьогодні кожен п'ятий новозареєстрований автомобіль оснащений…
Японський Nissan анонсував швидкий дебют на американському ринку двох різних гібридних варіантів флагманського кросовера Nissan…
Leave a Comment