Генеральний директор Lucid Пітер Роулінсон вважає, що доступний електромобіль майбутнього має зосередитися на високій ефективності та невеликому акумуляторі, щоб знизити витрати на електромобілі. В інтерв’ю Auto Express Роулінсон сказав, що технологія Lucid може допомогти в індустрії електромобілів на масовому ринку знизити ціни. Кореляція між високою ефективністю та невеликими акумуляторними батареями є ключем до досягнення цієї мети, наголосив він, зазначивши, що запас ходу стане менш актуальним через 10 років.
«Найбільший вплив на масовий ринок автомобілів матимуть менші акумуляторні батареї. Моє бачення полягає в тому, чи можемо ми дістатися шести миль на кіловат-годину? Нині ми знаходимося на рівні 4,6. Чи можемо досягти шести миль на кіловат-годину з інфраструктурою швидкої зарядки, з нічною зарядкою? Електромобілю майбутнього потрібно лише 250 миль (400 км). Нам не потрібні 500-мильні автомобілі у майбутньому, за 10 років», – заявив Роулінсон.
Топ-менеджер додав, що якщо вдасться досягти показника ефективності 10 км на кіловат-годину, а середньому покупцеві потрібно всього 240 км запасу ходу, це означає, що майбутні електромобілі можуть мати акумуляторні батареї на 25 кіловат-годин . Це, мабуть, допоможе знизити виробничі витрати та ціни на електромобілі.
Тим не менш, Пітер Роулінсон зазначив, що у Lucid немає фінансових можливостей для самостійної розробки та створення електромобіля вартістю 25 000 доларів , але він може зробити свій внесок у реалізацію цього бізнесу через свій бізнес з постачання технологій, який нещодавно розпочався з угоди з Aston Martin . Глава компанії сказав, що бачить великий потенціал у цій частині бізнесу та сподівається, що Lucid може стати еквівалентом Intel .
У той час як про створення електромобіля за 25 000 доларів не може бути й мови, Lucid постачатиме дешевші моделі, ніж розкішний седан Air за 90 000 доларів у другій половині десятиліття. По-перше, стартап EV повинен запустити позашляховик Project Gravity , постачання якого, як очікується, почнеться десь у 2024 році . Після цього компанія планує зробити конкурента Tesla Model 3 та Model Y вартістю близько 50 000 доларів.