Модельний ряд Ferrari поповнився двома новими потужними моделями з максимальною швидкістю у 135 км/год

Дебютували нові 1016-сильні Ferrari SF90 XX Stradale та Spider

0
416

Всі попередні моделі Ferrari XX призначалися виключно для треку, але це змінилося з нещодавно представленими SF90 XX Stradale та SF90 XX Spider . Покупці можуть насолоджуватися цими потужнішими моделями на дорогах загального користування. Тим не менш, Ferrari робить їх рідкісними, виробляючи всього 799 хардтопів та 599 дроптопів .

Обидві моделі, як і раніше, використовують 4,0-літровий V8 з подвійним турбонаддувом, якому допомагають три електродвигуни — два на передній осі і один між двигуном і трансмісією. Вихідна потужність зростає до 1016 кінських сил порівняно з 986 л. у стандартного SF90 Stradale.


Сам по собі V8 у SF90 XX Stradale видає 786 кінських сил замість 769 кінських сил на попередній ітерації. Двигун оснащений новими поршнями, спеціальною механічною обробкою камери згоряння та полірованими впускними та випускними каналами. Трубчаста впускна камера знаходиться ближче до перебирання кабіни, щоб передати більшу частину звуку двигуна в салоні. Інженери також усунули систему вторинного повітря, щоб скинути 3,5 кг.

Електродвигуни також отримують підвищення потужності, виробляючи загалом 229 к.с. проти 217 л.с. для попередньої ітерації. Місткість акумулятора залишається на рівні 7,9 кіловат-годин . При роботі виключно на електротязі запас ходу, як і раніше, становить 25 кілометрів , а максимальна швидкість в режимі електромобіля незмінна і становить 135 км/год.

З’явилася нова додаткова функція наддуву електродвигунів, коли SF90 XX знаходиться в кваліфікаційному режимі водіння. Система додає більше потужності при виході з повороту і Ferrari стверджує, що ця функція скорочує час проходження кола по трасі Фьорано на 0,25 секунди. Акумулятор має достатньо енергії, щоб забезпечити до 30 таких поштовхів потужності.

Коробка передач, як і раніше, є восьмиступінчастою трансмісією з подвійним зчепленням. Перероблене програмне забезпечення додає шум під час перемикання передач, схожий на ноту вихлопу при відкритті дросельної заслінки на високих обертах.

Обидві моделі розвивають швидкість 100 км/год за 2,3 секунди та розвивають максимальну швидкість 320 км/год.
SF90 XX Stradale має покращене гальмування за рахунок перероблених передніх супортів з найкращим охолодженням. Задні гальма збільшилися до 390 мм замість нинішніх 360 мм. Новий контролер ABS EVO працює з датчиком 6W-CDS , щоб оцінити швидкість автомобіля, а потім розрахувати правильний розподіл гальмування.

Ferrari допрацювала SF90 XX Stradale , щоб він виглядав агресивніше, ніж стандартна модель. Збільшений передній спліттер спрямовує повітря під автомобіль, спрямовуючи потік у перероблене днище. Автовиробник повідомляє, що він виробляє на 45 кг притискної сили більше на швидкості 250 км/год, ніж звичайна модель.

Там, де існуючий автомобіль має широкий вихід на капоті, Ferrari додає у SF90 XX складніші аеродинамічні елементи. Пара проток знаходиться з боків, а ближче до центру є ще дві.

У задній частині Ferrari встановлює нерухоме крило. Бренд заявляє, що це перша дорожньо-орієнтована модель з часів F50 , яка має її у стандартній комплектації із заводу. Загалом доопрацювання кузова створюють 530 кг притискної сили.

Зміни в інтер’єрі незначніші. SF90 XX має панель приладів з алькантари і безліч обробок з вуглецевого волокна. Селектор перемикання передач перебуває далі. Сидіння здаються цільною конструкцією, але еластична обробка з’єднує верхню та нижню секції, щоб пасажири могли регулювати спинку.

SF90 XX Spider багато в чому схожий на SF90 XX Stradale , за винятком того, що його дах може відкритися за 14 секунд. Зміни у відкидному верхі означають, що деякі вхідні отвори задньої частини купе зникли.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!