Майбутнє G-класу за електрикою. Mercedes ще 2021 року представила концепт під назвою EGQ, який пообіцяли випустити на ринок у 2023 році. Схоже, німці дотримаються свого слова. На дорогах у Німеччині було помічено прототип цієї моделі, призначений для проведення класичних дорожніх випробувань.
Позашляховик замаскований за допомогою плівок, які приховують деталі дизайну, але круглі фари та характерна форма G-класу чудово видно під камуфляжем. “Гелік” з акумуляторним живленням, як ми знаємо з презентації в Монако, збереже раму з лонжеронами та поперечками, а також на незалежну підвіску на передній осі та жорстку вісь ззаду.
Також нещодавно з’явилася серія шпигунських фото, що демонструють оздоблення салону. Він матиме багато спільного з інтер’єром останніх версій класичного геліка. Зокрема, на панелі приладів домінує великий екран, що поєднує цифрову приладку та інформаційно-розважальну систему MBUX.
Щодо силового агрегату, то відомо, що Mercedes EQG пропонуватиметься у версії з 4 електродвигунами, по одному на кожне колесо. Інформації про потужність та характеристики поки немає. Але на презентації концепту виробник заявляв, що електрична версія буде такою ж ефективною на бездоріжжі, запропонує першокласні враження від водіння і зможе розганятися швидше, ніж бензинова модель. Крім того, деякі варіанти EQG будуть доступні з батареями на базі кремнієвих анодних елементів, які забезпечать більш високу щільність енергії і, отже, збільшену автономність.