Нещодавно стало відомо , що наступне покоління популярного рамного позашляховика Toyota Land Cruiser Prado отримає новий двигун, який запозичить у нового пікапа Tacoma. Йшлося про турбогібридну силову установку i-Force Max, що видає 443 к.с. і 790 Нм крутного моменту.
Але тепер інсайдерам з японського видання BestCar вдалося з’ясувати подробиці про інші варіанти силових агрегатів для нового Прадо. Що цікаво, вони виявилися добре знайомими всім власникам цієї моделі.
Як пишуть журналісти з «Країни сонця, що сходить», у Toyota вирішили не відмовлятися від двигунів, що використовуються на нинішньому LC Prado, оскільки компанія має намір зберегти початкову ціну на позашляховик в межах тієї, яку просить за нього зараз.
Таким чином, до лінійки двигунів нового “Прадика” увійдуть колишні 2,7-літровий бензиновий V6, що працює в парі з 6-швидкісною автоматичною трансмісією, і 2,8-літровий дизель, що поєднується з “автоматом”.
Найдорожчі варіанти моделі отримають під капот турбогібридну установку Tacoma на базі бітурбованого V6, агрегатованого електричним доважком і 10-діапазонної АКПП. Її максимальна потужність у пікапі становить 443 кінські сили та майже 800 Нм.
Передбачається, що офіційний дебют нового Land Cruiser Prado відбудеться у грудні цього року, а у продаж позашляховик надійде на початку 2024-го.