Преміальні позашляховики Porsche Cayenne майже завжди були символом достатку власника і в контексті цих авто навряд чи можна було вжити слово “економне”. Щоправда, ситуація була такою донедавна, поки українські майстри не вирішили зробити свап двигуна Cayenne на 1,9 літровий TDI від Volkswagen.
Чотирьохциліндрова установка на 150 к.с. з’єднується з 6-ступінчастою коробкою від Volkswagen Touareg 2.5 TDI. Автомобіль 2004 року випуску, який був зібраний з різних агрегатів концерну VAG, обійдеться покупцеві в 7800 доларів. Чи є ціна за такий “мікс” виправданою покаже час.
Безумовним плюсом для нового власника буде той факт, що повний привід авто, який включає заводські блокування, працює належним чином, а диференціал із блокуванням все ще функціонують.
Власник стверджує, що така переробка дозволила зробити авто більш економним, адже оригінальний V8 споживав близько 20 л/100 км. Перехід на дизель дозволив зробити автомобіль набагато економічнішим, хоч він і суттєво втратив у динаміці.
Правильний тиск у шинах є критично важливим для безпечної та ефективної експлуатації автомобіля. Він безпосередньо…
У автомобільній індустрії рідко трапляється, щоб великий виробник публічно визнавав помилку та переглядав рішення про…
Hyundai представила особливу версію свого кросовера - Kona Mauna Loa 2026, створену на честь гавайського…
Фахівець із механічного ремонту стверджує, що іноді продаж автомобіля - розумніше рішення, ніж його відновлення.…
CVT, або варіатор, відомий своєю підвищеною вимогливістю до обслуговування, проте при правильному догляді він здатний…
Ручна коробка поступово зникає з нових автомобілів, але на вторинному ринку вона ще доступна. Продавці…
Leave a Comment