Авто

Kia показала свій новий флагманський кросовер

Share

Напередодні довгоочікуваного дебюту наприкінці цього року Kia люб’язно поділилася фотографіями майбутнього електричного позашляховика EV9. Галерея демонструє як стандартну модель, так і варіант GT-Line, надаючи потенційним покупцям більш чітке уявлення про те, на що вони можуть очікувати від трирядного електромобіля Kia.

Екстер’єр кросовера відрізняється сміливим та футуристичним стилем, але при цьому чітко характерним для Kia. Корейський автовиробник називає філософію дизайну “Opposites United”, і вона відрізняється “твердою геометрією, чистими лініями та непримиренно сміливим профілем позашляховика”. Загальний вигляд залишається дуже близьким до концепту.


Інтер’єр EV9 примудряється бути унікальним. І з точки зору практичності, однією з найбільших відмінностей у ньому є додаткові поворотні сидіння другого ряду, які можна повертати на 180 градусів під час зупинки автомобіля. Це дозволяє пасажирам другого ряду не лише взаємодіяти з пасажирами у третьому ряду, а й відкидати свої сидіння без зайвих проблем.

На жаль, ця функція не пропонуватиметься у версії позашляховика для американського ринку. Також в асортименті для Сполучених Штатів немає аеродинамічних цифрових дзеркал бокового вигляду, оглядові екрани яких сховані в передніх кутах салону.

EV9 буде доступний з двома варіантами силових установок: одномоторним заднім приводом і двомоторним повним приводом, обидва з яких працюють у парі з однією батареєю ємністю 99,8 кВт/год. Варіант RWD рухається одним двигуном на задній осі, що розвиває 201 к.с. потужності та 350 Нм крутного моменту, який розганяє позашляховик від нуля до 100 км/год за 9,4 секунди.


На щастя, модель AWD забезпечує трохи більшу продуктивність. Цей варіант приводиться в дію двома електродвигунами, кожен потужністю 189 л. Крутний момент становить 250 Нм для переднього двигуна та 350 Нм для заднього, і ці цифри збільшуються до 350 Нм у виконанні GT-Line. Час розгону від 0 до 100 км/год становить 6,0 секунди та 5,3 секунди для Baseline та GT-Line відповідно.

Kia заявляє, що запас зоду новинки складе 541 км за циклом WLTP для варіантів із заднім приводом і 497 км для моделей з повним приводом. Обидві цифри є респектабельними, враховуючи розмір автомобіля.

І якщо цього рівня потужності недостатньо для вас, Kia підтвердила розробку EV9 GT, який, ймовірно, використовуватиме ті ж 576 к.с. і 738 Нм моменту, що крутить, що і EV6 GT. Ця високопродуктивна версія з’явиться приблизно на рік пізніше, ніж звичайні EV9 на початку 2025 року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Kia

Останні записи

В нових автомобілях Toyota з’являться старі запчастини

Європейський підрозділ Toyota анонсував запуск нового підприємства, яке займатиметься системною переробкою вживаних автомобілів. Основна мета…

19.03.2025

Названо головні ризики купівлі автомобіля з великою кількістю власників

Придбання автомобіля з великою кількістю попередніх власників може нести певні ризики. Часті перепродажі транспортного засобу…

19.03.2025

Як визначити знос шин: експерти назвали головні сигнали

Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…

19.03.2025

BMW обігнала Audi та Mercedes-Benz з продажу електромобілів

Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…

19.03.2025

Volvo показала EX30 Cross Country на реальних фотографіях

Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…

19.03.2025

5 важливих речей, які варто зробити з авто перед літом

З приходом весни автомобілістам слід замислитись не тільки про зміну шин, а й про технічне…

19.03.2025