Напередодні довгоочікуваного дебюту наприкінці цього року Kia люб’язно поділилася фотографіями майбутнього електричного позашляховика EV9. Галерея демонструє як стандартну модель, так і варіант GT-Line, надаючи потенційним покупцям більш чітке уявлення про те, на що вони можуть очікувати від трирядного електромобіля Kia.
Екстер’єр кросовера відрізняється сміливим та футуристичним стилем, але при цьому чітко характерним для Kia. Корейський автовиробник називає філософію дизайну “Opposites United”, і вона відрізняється “твердою геометрією, чистими лініями та непримиренно сміливим профілем позашляховика”. Загальний вигляд залишається дуже близьким до концепту.
Інтер’єр EV9 примудряється бути унікальним. І з точки зору практичності, однією з найбільших відмінностей у ньому є додаткові поворотні сидіння другого ряду, які можна повертати на 180 градусів під час зупинки автомобіля. Це дозволяє пасажирам другого ряду не лише взаємодіяти з пасажирами у третьому ряду, а й відкидати свої сидіння без зайвих проблем.
На жаль, ця функція не пропонуватиметься у версії позашляховика для американського ринку. Також в асортименті для Сполучених Штатів немає аеродинамічних цифрових дзеркал бокового вигляду, оглядові екрани яких сховані в передніх кутах салону.
EV9 буде доступний з двома варіантами силових установок: одномоторним заднім приводом і двомоторним повним приводом, обидва з яких працюють у парі з однією батареєю ємністю 99,8 кВт/год. Варіант RWD рухається одним двигуном на задній осі, що розвиває 201 к.с. потужності та 350 Нм крутного моменту, який розганяє позашляховик від нуля до 100 км/год за 9,4 секунди.
На щастя, модель AWD забезпечує трохи більшу продуктивність. Цей варіант приводиться в дію двома електродвигунами, кожен потужністю 189 л. Крутний момент становить 250 Нм для переднього двигуна та 350 Нм для заднього, і ці цифри збільшуються до 350 Нм у виконанні GT-Line. Час розгону від 0 до 100 км/год становить 6,0 секунди та 5,3 секунди для Baseline та GT-Line відповідно.
Kia заявляє, що запас зоду новинки складе 541 км за циклом WLTP для варіантів із заднім приводом і 497 км для моделей з повним приводом. Обидві цифри є респектабельними, враховуючи розмір автомобіля.
І якщо цього рівня потужності недостатньо для вас, Kia підтвердила розробку EV9 GT, який, ймовірно, використовуватиме ті ж 576 к.с. і 738 Нм моменту, що крутить, що і EV6 GT. Ця високопродуктивна версія з’явиться приблизно на рік пізніше, ніж звичайні EV9 на початку 2025 року.
Компанія Hyundai наближається до дебюту дев'ятого покоління седана Sonata. Хоча остаточний вигляд новинки залишається загадкою,…
В Україні набирає обертів нова схема шахрайства, спрямована проти водіїв, до якої, ймовірно, можуть бути…
В умовах зростання цін чимало автовласників у Росії дедалі частіше звертаються до недорогих аналогів оригінальних…
В Китаї готують фейслифтинг великого бензинового кросовера Audi Q6, який не має жодного стосунку до…
В Україні почали діяти нові норми, які передбачають відповідальність водіїв за використання автомобіля із застарілою…
Після прем'єри нового покоління кросовера RAV4 одним із майбутніх автомобілів Toyota, який має побачити світ…
Leave a Comment