Авто

Volkswagen представив подовжений електромінівен ID.Buzz

Прем’єра новинки відбулася у США. Північноамериканський ринок стане для нової моделі Volkswagen ключовим.

Компанія Volkswagen випустила подовжену версію електричного мінівену ID.Buzz . Порівняно зі стандартним мінівеном колісна база машини збільшилася на 250 мм – до 3239 мм. Габаритна довжина тепер досягає 4962 мм, але висота та ширина залишилися на колишньому рівні – 1937 та 1986 мм відповідно.

Для моделі Volkswagen ID.Buzz у лонг-версії доступні три модифікації: з 5, 6 та 7 посадковими місцями. Другий ряд може бути зроблений у вигляді єдиного дивана, або у вигляді двох роздільних крісел. Третій ряд – лише 2-місний. Його можна скласти чи повністю зняти. У разі обсяг багажного відсіку збільшиться з 306 до 2469 літрів. Подовжений варіант ID.Buzz отримав найбільший в історії серійних моделей марки Volkswagen панорамний дах: його площа досягає 1,5 квадратних метрів.

Силова установка новинки складається з 286-сильного електродвигуна від ID.7 , за цим показником подовжений мінівен на 82 к.с. перевершує коротку версію. У стандартній комплектації силовий агрегат комплектуються звичною батареєю ємністю 82 кВтг, топові модифікації отримають покращену 91-кіловатну батарею.

На старті продажів новинки покупцям буде доступна лише задньопривідна версія, проте концерн Volkswagen вже анонсував повнопривідний варіант, який теж з’явиться наступного року, але трохи пізніше за базову модифікацію. Варіант із приводом на всі 4 колеса буде двомоторним: сумарна потужність силової установки досягне 339 к.с.

Перші ж «довгі» версії ID.Buzz будуть одномоторними та 286-сильними (на 82 к.с. потужнішими за версію зі стандартною колісною базою). У базовому виконанні силова установка живитиметься від батареї ємністю 82 кіловат-години. За доплату запропонують клієнтам 91-кіловатний акумулятор. Запас ходу новинки поки що не називається.

Складання лонг-версії ID.Buzz налагодять у німецькому Ганновері, звідки мінівен будуть поставляти на ринок США. На європейському ринку подовжена модифікація також з’явиться: представити її планують наприкінці червня цього року.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Renault Duster більше не буде колишнім: гібрид, 4×4 та заводське ГБО

Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…

31.10.2025

Чому небезпечно їздити з порожнім баком: наслідки для автомобіля

Багато водіїв, прагнучи заощадити час або гроші, нерідко їздять з майже порожнім баком, не замислюючись…

31.10.2025

Toyota відкликає понад 1,28 млн авто через проблеми з панорамним оглядом

Японський автовиробник Toyota Motor оголосив про відкликання понад 1,28 мільйона автомобілів 42 різних моделей. Причиною…

31.10.2025

Japan Mobility Show 2025: головні прем’єри від Mazda, Toyota, Lexus та інших

У Токіо стартував Japan Mobility Show 2025 - головна автомобільна подія року в Японії. Виставка…

31.10.2025

Пройшов вибір фіналістів конкурсу “Автомобіль року в Європі 2026”

Журі престижної європейської премії «Автомобіль року 2026» опублікувало список фіналістів, до якого увійшли 7 моделей,…

31.10.2025

Світовий дебют Mercedes-Benz GLB EQ відбудеться у грудні 2025 року

Компанія Mercedes-Benz готується представити новий електричний кросовер GLB EQ, створений на базі інноваційної модульної платформи…

31.10.2025