Авто

Volkswagen представив подовжений електромінівен ID.Buzz

Share

Прем’єра новинки відбулася у США. Північноамериканський ринок стане для нової моделі Volkswagen ключовим.

Компанія Volkswagen випустила подовжену версію електричного мінівену ID.Buzz . Порівняно зі стандартним мінівеном колісна база машини збільшилася на 250 мм – до 3239 мм. Габаритна довжина тепер досягає 4962 мм, але висота та ширина залишилися на колишньому рівні – 1937 та 1986 мм відповідно.

Для моделі Volkswagen ID.Buzz у лонг-версії доступні три модифікації: з 5, 6 та 7 посадковими місцями. Другий ряд може бути зроблений у вигляді єдиного дивана, або у вигляді двох роздільних крісел. Третій ряд – лише 2-місний. Його можна скласти чи повністю зняти. У разі обсяг багажного відсіку збільшиться з 306 до 2469 літрів. Подовжений варіант ID.Buzz отримав найбільший в історії серійних моделей марки Volkswagen панорамний дах: його площа досягає 1,5 квадратних метрів.

Силова установка новинки складається з 286-сильного електродвигуна від ID.7 , за цим показником подовжений мінівен на 82 к.с. перевершує коротку версію. У стандартній комплектації силовий агрегат комплектуються звичною батареєю ємністю 82 кВтг, топові модифікації отримають покращену 91-кіловатну батарею.

На старті продажів новинки покупцям буде доступна лише задньопривідна версія, проте концерн Volkswagen вже анонсував повнопривідний варіант, який теж з’явиться наступного року, але трохи пізніше за базову модифікацію. Варіант із приводом на всі 4 колеса буде двомоторним: сумарна потужність силової установки досягне 339 к.с.

Перші ж «довгі» версії ID.Buzz будуть одномоторними та 286-сильними (на 82 к.с. потужнішими за версію зі стандартною колісною базою). У базовому виконанні силова установка живитиметься від батареї ємністю 82 кіловат-години. За доплату запропонують клієнтам 91-кіловатний акумулятор. Запас ходу новинки поки що не називається.

Складання лонг-версії ID.Buzz налагодять у німецькому Ганновері, звідки мінівен будуть поставляти на ринок США. На європейському ринку подовжена модифікація також з’явиться: представити її планують наприкінці червня цього року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Експерти пояснили, чому краще не залишати каміння у протекторі коліс

Багато хто зауважує, що в протектор шин у процесі експлуатації забиваються камені, як зовсім дрібні,…

20.03.2025

Mercedes-AMG відкликає гібридні моделі через ризик втрати потужності

Компанія Mercedes-Benz ініціювала відгук гібридних автомобілів AMG , оснащених системою E Performance , через програмну…

20.03.2025

В Україні введуть вікові обмеження для отримання водійських прав

В Україні водійське посвідчення можна отримати лише після досягнення встановленого віку, який залежить від категорії…

20.03.2025

Чим загрожує запотівання фар і чому не варто це ігнорувати

Конденсат усередині автомобільних фар – поширена проблема, з якою автовласники особливо часто стикаються у міжсезоння.…

20.03.2025

Україна знизила штрафи за порушення ПДР: що змінилось

Водії в Україні можуть значно зекономити на штрафах за порушення ПДР, сплативши їх упродовж десяти…

20.03.2025

Новий кросовер Volvo EX30 Cross Country, якому не потрібен бензин, коштуватиме менше $14 000

Новий кросовер Volvo EX30 Cross Country, який збирають у Китаї, буде випущений цього літа. Очікується,…

20.03.2025