Минули часи, коли електромобілі вважалися експериментальною чи нішевою альтернативою традиційним ДВС. На тлі популярності електромобілів, що зростає, з’явилося безліч міфів і помилок, що створюють туман невизначеності навколо цих революційних транспортних засобів. Однак сівши за кермо автомобіля з електромотором, можна повною мірою відчути різницю у відчуттях між електро та звичайною машиною.
На відміну від своїх ДВС-аналогів, які відомі своїми гучними звуками, що ревуть, електромобілі пропонують спокійний досвід водіння. Вироблений ними шум ледве порівняний із звичайною розмовою, особливо на низьких швидкостях. Прогрес у технології електромобілів навіть призвів до появи спеціальних функцій, наприклад, особливий тихий режим або, навпаки, штучне ревіння двигуна. У першому випадку автомобіль працює лише на електричній енергії, створюючи абсолютну тишу. У другому — власники встановлюють рінгтон, щоб імітувати звуки ДВС.
Початковий скептицизм щодо того, чи зможуть електромобілі зрівнятися за продуктивністю з ДВЗ, вже канув у небуття. Сучасні електромобілі не лише наздогнали, а й перевершили ДВЗ зі значним відривом. Наприклад, Tesla Model S Plaid та Lucid Air демонструють найкраще прискорення на прямій. Крім того, багато електрокарів можуть похвалитися найнижчим коефіцієнтом опору. Деякі експерти стверджують, що є різниця між тисячею електричних кінських сил і традиційними кінськими силами, але за кермом автомобіля приплив адреналіну залишається таким же захоплюючим. Потужність та швидкісний потенціал електромобілів незаперечні, а моделі вищого класу постійно встановлюють нові стандарти продуктивності.
Той факт, що електромобілі тихіше за звичайні автомобілі, не може не дивувати. Але це ще не все, EV роблять значно менше вібрацій. Новий автомобіль із ДВС може вібрувати на мінімальному рівні, але згодом цей показник збільшуватиметься. Дослідження, в якому порівнювали Tesla Model 3 і BMW 340i xDrive, показало, що різниця в рівні вібрацій дійсно помітна, хоча і не надмірна. У довгостроковій перспективі це може сприяти підвищенню рівня комфорту під час водіння.
Однією з помітних переваг електромобілів можна назвати додатковий простір для зберігання речей, що стало можливим завдяки відсутності двигуна внутрішнього згоряння. У багатьох електромобілях звичайний відсік моторний замінюється багажником, який можна використовувати для додаткового зберігання речей. Ця опція доступна не у всіх електромобілях, але вона стає все більш популярною в галузі.
Системи безпеки в EV ретельно розробляються і виявляються ефективнішими завдяки спрощеним і контрольованим механічним аспектам електричних трансмісій. А технологічні досягнення дозволяють цілеспрямовано розвивати безпеку та впроваджувати додаткові функції. Наприклад, електромобілі частіше оснащуються передовими системами допомоги водієві, які використовують датчики, камери та штучний інтелект для виявлення та пом’якшення потенційних небезпек на дорозі. Крім того, унікальний дизайн та конструкція електромобілів з їх важкими акумуляторними блоками, розташованими низько в шасі, сприяють зниженню центру ваги, що підвищує стійкість та знижує ризик перевертання.
Mercedes-Benz оприлюднила повні характеристики гібридного седана CLA 220 модельного року 2026. Головна новина - бензиновий…
У листопаді українці придбали 5,5 тисяч вживаних легкових автомобілів, ввезених зі США, що в 2,2…
Компанія Mercedes-Benz опублікувала нове тизерне фото електровена VLE та назвала точну дату його прем'єри. Раніше…
Страховий інститут дорожньої безпеки США (IIHS) опублікував нові результати краш-тестів, проведених за жорсткими методиками. Лідером…
Турбований двигун 1.2 TSI EA111 встановлювали на компактні моделі Volkswagen, Skoda та Seat з 2009…
Стало відомо, що оновлена шестимісна версія електрокросовера Tesla Model YL 2025 успішно пройшла обов'язкову сертифікацію,…
Leave a Comment