Група компаній “Будшляхмаш” днями передала комунальникам свій черговий новий продукт – аварійно-ремонтну машину ACAM, виготовлену на середньотоннажному шасі JAC N120. У її кузові-фургоні (5200 х 2400 х 2000 мм) облаштовано пасажирський та технологічний відсіки, повідомляє «Автоцентр».
У першому встановлено чотири сидіння з триточковими пасками безпеки, призначені для ремонтної бригади. Тут є відкидний столик, автономний обігрівач Webasto і переговорний пристрій з кабіною водія. Також є звукова сигналізація під час відкриття дверей.
У технологічний відсік ведуть двостулкові двері в кормі. Посадку-висадку полегшує висувна драбина. Зсередини відсік оббитий алюмінієвими рифленими панелями. Тут знаходиться верстат з лещатами, стелаж з трьома полицями під спецінструмент. Праворуч по борту розміщені два відсіки: для генератора потужністю 10 кВт та балонів.
Шасі JAC N120 розраховане на повну масу 12 т, має вантажопідйомність 8 т та укомплектовано 3,76-літровим турбодизелем Cummins потужністю 166 к. с. (592 Нм), що працює у парі з механічною 6-ступеневою коробкою передач.
Нове покоління Duster вийшло на ринок Європи зовсім недавно і поки що пропонується там під…
Сучасні автомобілі з турбонаддувом вимагають дотримання кількох простих правил, щоб турбокомпресор працював без збоїв. Це…
Скоро Tesla представить нову генерацію Model Y, і останні тести дають уявлення про те, що…
Південнокорейський автомобільний концерн Hyundai розпочав рекламну кампанію свого нового кросовера Ioniq 9, який має стати…
Багато автовласників вважають, що варто обходити стороною заправні станції, на яких щойно розвантажився бензовоз. При…
Volvo готується до запуску першого електричного седана ES90, який стане флагманом серед п'яти нових моделей…
Leave a Comment