Група компаній “Будшляхмаш” днями передала комунальникам свій черговий новий продукт – аварійно-ремонтну машину ACAM, виготовлену на середньотоннажному шасі JAC N120. У її кузові-фургоні (5200 х 2400 х 2000 мм) облаштовано пасажирський та технологічний відсіки, повідомляє «Автоцентр».
У першому встановлено чотири сидіння з триточковими пасками безпеки, призначені для ремонтної бригади. Тут є відкидний столик, автономний обігрівач Webasto і переговорний пристрій з кабіною водія. Також є звукова сигналізація під час відкриття дверей.
У технологічний відсік ведуть двостулкові двері в кормі. Посадку-висадку полегшує висувна драбина. Зсередини відсік оббитий алюмінієвими рифленими панелями. Тут знаходиться верстат з лещатами, стелаж з трьома полицями під спецінструмент. Праворуч по борту розміщені два відсіки: для генератора потужністю 10 кВт та балонів.
Шасі JAC N120 розраховане на повну масу 12 т, має вантажопідйомність 8 т та укомплектовано 3,76-літровим турбодизелем Cummins потужністю 166 к. с. (592 Нм), що працює у парі з механічною 6-ступеневою коробкою передач.
Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…
Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…
Leave a Comment