Група компаній “Будшляхмаш” днями передала комунальникам свій черговий новий продукт – аварійно-ремонтну машину ACAM, виготовлену на середньотоннажному шасі JAC N120. У її кузові-фургоні (5200 х 2400 х 2000 мм) облаштовано пасажирський та технологічний відсіки, повідомляє «Автоцентр».
У першому встановлено чотири сидіння з триточковими пасками безпеки, призначені для ремонтної бригади. Тут є відкидний столик, автономний обігрівач Webasto і переговорний пристрій з кабіною водія. Також є звукова сигналізація під час відкриття дверей.
У технологічний відсік ведуть двостулкові двері в кормі. Посадку-висадку полегшує висувна драбина. Зсередини відсік оббитий алюмінієвими рифленими панелями. Тут знаходиться верстат з лещатами, стелаж з трьома полицями під спецінструмент. Праворуч по борту розміщені два відсіки: для генератора потужністю 10 кВт та балонів.
Шасі JAC N120 розраховане на повну масу 12 т, має вантажопідйомність 8 т та укомплектовано 3,76-літровим турбодизелем Cummins потужністю 166 к. с. (592 Нм), що працює у парі з механічною 6-ступеневою коробкою передач.
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment