Група компаній “Будшляхмаш” днями передала комунальникам свій черговий новий продукт – аварійно-ремонтну машину ACAM, виготовлену на середньотоннажному шасі JAC N120. У її кузові-фургоні (5200 х 2400 х 2000 мм) облаштовано пасажирський та технологічний відсіки, повідомляє «Автоцентр».
У першому встановлено чотири сидіння з триточковими пасками безпеки, призначені для ремонтної бригади. Тут є відкидний столик, автономний обігрівач Webasto і переговорний пристрій з кабіною водія. Також є звукова сигналізація під час відкриття дверей.
У технологічний відсік ведуть двостулкові двері в кормі. Посадку-висадку полегшує висувна драбина. Зсередини відсік оббитий алюмінієвими рифленими панелями. Тут знаходиться верстат з лещатами, стелаж з трьома полицями під спецінструмент. Праворуч по борту розміщені два відсіки: для генератора потужністю 10 кВт та балонів.
Шасі JAC N120 розраховане на повну масу 12 т, має вантажопідйомність 8 т та укомплектовано 3,76-літровим турбодизелем Cummins потужністю 166 к. с. (592 Нм), що працює у парі з механічною 6-ступеневою коробкою передач.
Про нову Tesla Model 2 2026 року говорять уже не перший рік. Ще кілька років…
В Україні посилили контроль за дотриманням режиму праці водіїв вантажного транспорту. Один із нещодавніх випадків…
В останні роки автовиробники активно замінювали традиційні кнопки сенсорними екранами, прагнучи створити футуристичний дизайн. Однак…
Літо - час, коли машина без кондиціонера швидко перетворюється на духовку. Відчинені вікна допомагають мало,…
З 1 липня 2025 року в Україні набули чинності нові, значно жорсткіші правила проходження технічного…
Volkswagen готує масштабне оновлення моделі ID.4, яке затьмарить звичайний фейсліфт: у 2026 році електрокар фактично…
Leave a Comment