Головна Авто Всі подробиці про новий електричний Volkswagen ID.7

Всі подробиці про новий електричний Volkswagen ID.7

Компанія Volkswagen розповіла про новий Volkswagen ID.7

0
322

Volkswagen розширив свій модельний ряд електромобілів новим ID.7 . Цей повністю електричний представницький автомобіль знаходиться на вершині лінійки повністю електричних моделей сімейства Volkswagen ID , який стане конкурентом BMW i4 та Tesla Model 3.

Вперше ми побачили ID.7 у концептуальній формі як ID Vizzion ще у 2018 році, проте тоді VW прагнув дати серійному автомобілю максимальний запас ходу 530 км . Завдяки удосконаленням в технології акумуляторів протягом минулих років, VW стверджує, що ID.7 матиме значно більший запас ходу до 700 км. Рушійною силою нового ID.7 є електродвигун , встановлений ззаду , який живиться від батареї ємністю 77 кВт/год . .

VW ще не опублікував дані про продуктивність, але, за нашими оцінками, ID.7 буде здатний розганятися до 100 км/год приблизно за шість секунд . Вже анонсувався швидший ID.7 GTX із двомоторною установкою, що забезпечує повний привід. її потужність складе більше 400 к.с. VW повністю представить виконання GTX у вересні.

Крім того, на тестах був помічений універсал ID.7 – серійна версія концепту ID Space Vizzion .

ID.7 найкраще описати як «фастбек» ​​з похилим дахом, що веде до багажника хетчбека. Це аеродинамічна форма з низьким коефіцієнтом лобового опору 0,23 Cd . Всі ID.7 матимуть чорні дахи з чорними дверними стійками.

Салон ID.7 має більш преміальне відчуття, ніж ID.4 або ID.5, з великою кількістю м’яких на дотик поверхонь. З’явилися нові сидіння з електроприводом ergoActive , сертифіковані Німецькою кампанією за здорову спину, а додаткова функція масажу оснащена 10 повітряними подушками, що регулюються. Розумний адаптивний клімат-контроль використовує датчики температури та вологості, щоб знайти найкращі налаштування для нагрівання, охолодження або навіть сушіння – зручно, якщо ви потрапили у повінь дорогою до автомобіля. Усередині встановлений новий 15-дюймовий сенсорний екран. Відповідаючи на поширену скаргу на нові інформаційно-розважальні системи VW, нижня частина лицьової панелі має підсвічування, тому ярлики температури та повзунок гучності тепер видно вночі. Кабіна також може бути освітлена за допомогою чотиришарової системи навколишнього освітлення з декількома світловими схемами та кольорами на вибір.

Немає фізичних елементів управління вентиляційними отворами. Натомість повітряний потік змінюється за допомогою екрана, тоді як у деяких режимах автомобіль змінює його автоматично. В якості альтернативи власники можуть використовувати покращену систему голосових команд IDA з такими підказками, як Мої руки холодні . Швидкість, напрямок та температура повітряного потоку буде відрегульовано відповідно до вимог.

У мінімалістичну панель приладів ID.7 вбудована невелика цифрова панель приладів, яка схожа на ту, що використовується в Skoda Enyaq iV . Доповнює кластер стандартний проекційний дисплей доповненої реальності, який, мабуть, проектує такі функції як інструкції супутникової навігації на дорогу попереду. Опціональний панорамний люк на даху містить спеціальний полімерно-дисперсний рідкий кристал, тому він стає непрозорим або прозорим одним натисканням кнопки. Також доступна 700-ватна аудіосистема Harman Kardon з 14 динаміками.

Функція VW Travel Assist була оновлена ​​для ID.7 і використовує дані раю з інших автомобілів VW Group для більш точного управління смугою руху та контролю швидкості. Також пропонується функція допомоги при зміні смуги руху.

Платформа MEB ID.7 дозволяє мати два глибоких відсіки для зберігання речей на центральній консолі, в той час як майже триметрова колісна база забезпечує багато місця для ніг та рівну підлогу в задній частині. Крім того, великий багажник (VW ще не розкрив ємність) має рухому підлогу з місцем для зберігання кабелів під ним.

Швидкість заряджання залежатиме від виконання. Більша батарея Pro S може витримувати до 200 кВт, тоді як Pro обмежена потужністю 170 кВт.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!


Дякуємо!

Тепер редактори знають.