Авто

Названо дуже надійні автомобілі, які можуть проїхати понад 400 тис. кілометрів

Портал iSeeCars склав рейтинг моделей, які з великою часткою ймовірності зможуть проїхати без серйозних вкладень у ремонт понад 250 тис. миль (близько 402 тис. кілометрів).

Для складання рейтингу експерти порталу iSeeCars вивчили статистику щодо 260 млн автомобілів, проданих з 2012 по 2022 роки, і створили модель, використовуючи середні показники пробігу на рік. Після цього було проведено розрахунок ймовірності того, що автомобіль проїде чверть мільйона миль (близько 402 тис. кілометрів). Виявилося, що в середньому ймовірність того, що автомобіль зможе проїхати понад 250 тис. миль (402 тис. кілометрів), становить 11,8%, проте, є моделі, у яких шанси вищі, ніж у інших.

Так, на першій сходинці опинився Ford F-350 Super Duty, у якого показник становив 49,1%, на другому місці стоїть Toyota Land Cruiser із результатом 47,9%, а замкнула трійку лідерів Toyota Tundra з таким самим показником ймовірності – 47,9%.

До першої п’ятірки також увійшли позашляховик Toyota Sequoia і пікап Ford F-250 Super Duty, показники яких становили 47,1% і 43,6% відповідно. На шостому рядку – Honda Pilot (42,7%), на сьомому – Toyota Tacoma (41,7%). До першої десятки моделей, у яких ймовірність проїхати понад 250 тис. миль (402 тис. кілометрів) вища, ніж в інших, також увійшли GMC Sierra 2500HD (41,3%), Chevrolet Silverado 2500HD (41,3%) і Toyota 4Runner (41%).

Далі місця розподілилися так (у порядку убування від більшого до меншого): Toyota 4Runner, Toyota Avalon, Chevrolet Silverado 1500, Acura MDX, Honda Element, Honda CR-V, Honda Accord, Chevrolet Avalanche, RAM 2500, RAM 3500, Toyota Sienna, Subaru Outback, GMC Yukon XL, Toyota Camry.

Якщо аналізувати список повністю, то найдовговічнішими автомобілями можна вважати пікапи, яких у списку з 23 моделей виявилося десять. Також до рейтингу iSeeCars потрапили седани: Honda Accord, Toyota Avalon і Toyota Camry. Загалом, також видно, що японські автовиробники, як і раніше, випускають одні з найнадійніших автомобілів на ринку.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий Hyundai Tucson кардинально зміниться у наступному поколінні (фото)

Компанія Hyundai завершує підготовку до презентації нового покоління свого популярного кросовера Tucson. Модель, що напряму…

27.11.2025

Скільки часу гріти машину взимку та чому довгі прогріви шкодять

Колись взимку водії були змушені довго прогрівати двигун. У карбюраторних авто холод заважав правильному згорянню…

27.11.2025

Що зміниться у краш-тестах Euro NCAP з 2026 року

Euro NCAP оголосила про масштабну реформу своєї рейтингової системи, яка набере чинності у 2026 році…

26.11.2025

Названо найкращі вживані автомобілі 2025 року

Автомобільні експерти назвали найкращі вживані автомобілі 2025 року, і переможцем рейтингу стала BMW 3 Series.…

26.11.2025

Peugeot 3008 готує масштабний рестайлінг: перші фото

Восени 2023 року Stellantis представив актуальне покоління Peugeot 3008, і вже відомо, яким може бути…

26.11.2025

Чому преміальний бензин не потрібен більшості авто

Автомеханік пояснює, що преміальний бензин із високим октановим числом потрібний далеко не всім автомобілям. Для…

26.11.2025