Компанія Hyundai показала на відео, як може їздити кросовер Ioniq 5 із встановленими блоками e-Corner. Вперше робота повнокерованого шасі з серйозно розширеними можливостями була продемонстрована ще в січні, але зараз виробник вивів прототип на звичайні вулиці (хоч і зімітовані на полігоні) і показав, наскільки система підвищує маневреність автомобіля у знайомих кожному водієві сценаріях.
Кожен блок e-Corner складається з мотор-колеса з елементами кермового механізму, особливою системою підвіски та гальмами. Все керування здійснюється проводами: прямого зв’язку у блоків з кермом або педалями немає. Такі колеса можуть повертатися на кут до 90 градусів, не втрачаючи здатності обертатися.
Тим самим Ioniq 5 може, наприклад, рухатися перпендикулярно своєї поздовжньої осі, поміщаючись в дуже тісні місця для паркування, потрапити в які звичним чином не вийде. Опинившись у вузькому глухому куті, кросовер зможе розвернутися буквально на місці, обертаючись навколо вертикальної осі. Керування лише однією парою коліс полегшує перпендикулярне паркування, а поворот всіх чотирьох на кут до 45 градусів робить зміну рядності значно простішою.
Наразі технологія e-Corner вважається концептуальною. Однак у Hyundai планують довести до застосування на серійних машинах хоча б окремі складові.
Розмова про економічність зазвичай швидко зводиться до електромобілів, однак у цьому випадку увага навмисно зосереджена…
Підготовка до дебюту оновленого седана Mercedes-Benz S-Class (W223) триває активно. Нещодавно в мережі з'явилися фотографії…
Переобладнання фар автомобіля регулюється пунктом 31.4.7 ПДР, який забороняє встановлювати світлові прилади, не передбачені виробником.…
Спільне підприємство FAW Toyota анонсувало фестиваль Corolla Day для власників Toyota Corolla 2025, який відбудеться…
На шоу "Японської мобільності" в Токіо 2025 Toyota представила новий позашляховик Land Cruiser FJ, який…
В Україні водійське посвідчення видається лише після успішного складання теоретичного та практичного іспитів у сервісних…
Leave a Comment