Компанія Hyundai показала на відео, як може їздити кросовер Ioniq 5 із встановленими блоками e-Corner. Вперше робота повнокерованого шасі з серйозно розширеними можливостями була продемонстрована ще в січні, але зараз виробник вивів прототип на звичайні вулиці (хоч і зімітовані на полігоні) і показав, наскільки система підвищує маневреність автомобіля у знайомих кожному водієві сценаріях.
Кожен блок e-Corner складається з мотор-колеса з елементами кермового механізму, особливою системою підвіски та гальмами. Все керування здійснюється проводами: прямого зв’язку у блоків з кермом або педалями немає. Такі колеса можуть повертатися на кут до 90 градусів, не втрачаючи здатності обертатися.
Тим самим Ioniq 5 може, наприклад, рухатися перпендикулярно своєї поздовжньої осі, поміщаючись в дуже тісні місця для паркування, потрапити в які звичним чином не вийде. Опинившись у вузькому глухому куті, кросовер зможе розвернутися буквально на місці, обертаючись навколо вертикальної осі. Керування лише однією парою коліс полегшує перпендикулярне паркування, а поворот всіх чотирьох на кут до 45 градусів робить зміну рядності значно простішою.
Наразі технологія e-Corner вважається концептуальною. Однак у Hyundai планують довести до застосування на серійних машинах хоча б окремі складові.
Chevrolet планує швидке оновлення свого популярного кросовера Tracker. Нещодавно машину підловили під час випробувань на…
У 2024 році були визначені найбезпечніші автомобілі, ґрунтуючись на чотирьох ключових умовах оцінки. Оцінювалися показники…
Їздити без фар не можна, в принципі: ні вдень, ні тим більше вночі. Нині часто…
Компанія Abarth, яка перш за все відома розробкою високопродуктивних версій серійних автомобілів Fiat, вирішила припинити…
Компанія Nissan завершує розробку електричної моделі, що прийде на зміну моделі Leaf у 2025 році.…
Найбільш комерційно успішна лінійка баварського бренду веде свою історію з 1975 року, коли на світ…
Leave a Comment