Компанія Hyundai показала на відео, як може їздити кросовер Ioniq 5 із встановленими блоками e-Corner. Вперше робота повнокерованого шасі з серйозно розширеними можливостями була продемонстрована ще в січні, але зараз виробник вивів прототип на звичайні вулиці (хоч і зімітовані на полігоні) і показав, наскільки система підвищує маневреність автомобіля у знайомих кожному водієві сценаріях.
Кожен блок e-Corner складається з мотор-колеса з елементами кермового механізму, особливою системою підвіски та гальмами. Все керування здійснюється проводами: прямого зв’язку у блоків з кермом або педалями немає. Такі колеса можуть повертатися на кут до 90 градусів, не втрачаючи здатності обертатися.
Тим самим Ioniq 5 може, наприклад, рухатися перпендикулярно своєї поздовжньої осі, поміщаючись в дуже тісні місця для паркування, потрапити в які звичним чином не вийде. Опинившись у вузькому глухому куті, кросовер зможе розвернутися буквально на місці, обертаючись навколо вертикальної осі. Керування лише однією парою коліс полегшує перпендикулярне паркування, а поворот всіх чотирьох на кут до 45 градусів робить зміну рядності значно простішою.
Наразі технологія e-Corner вважається концептуальною. Однак у Hyundai планують довести до застосування на серійних машинах хоча б окремі складові.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment