На сайті Головного сервісного центру МВС пояснили, що таке технічний контроль і хто має його проходити.
Які транспортні засоби підлягають обов’язковому технічному огляду?
Транспортні засоби, що беруть участь у дорожньому русі та зареєстровані територіальними органами МВС України, підлягають обов’язковому технічному контролю.
Які транспортні засоби не підлягають обов’язковому техогляду?
– легкові автомобілі всіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою одержання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них ТЗ – незалежно від терміну експлуатації;
– легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них – зі строком експлуатації до двох років.
– технічні засоби для агропромислового комплексу, визначені Законом України “Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України”.
Що передбачає обов’язковий техогляд?
Обов’язковий техогляд транспортного засобу передбачає перевірку технічного стану авто, а саме:
– системи гальмівного та рульового управління;
– зовнішніх світлових приладів;
– пневматичних шин і коліс;
– світлопропускання скла;
– газобалонного обладнання (за наявності);
– інших елементів у частині, що безпосередньо стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища.
Порядок проведення обов’язкового техогляду та перевірки технічного стану ТЗ визначає Кабмін.
З якою періодичністю потрібно проходити обов’язковий техогляд?
– для легкових автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою одержання прибутку, вантажних автомобілів (незалежно від форми власності) вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепів до них зі строком експлуатації понад два роки – кожні два роки;
– для вантажних машин вантажопідйомністю понад 3,5 тонни, причепів до них і таксі незалежно від строку експлуатації – щорічно;
– для автобусів і спеціалізованих ТЗ, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації – двічі на рік.
Renault натякнула на можливе повернення "заряджених" моделей Renault Sport, незважаючи на офіційну відмову від лінійки…
Деякі водії взимку користуються іншим транспортом або мають окремі авто для різних сезонів. Інколи машина…
Нове дослідження Лідського університету показало, що електромобілі не становлять більшої загрози для пішоходів, ніж автомобілі…
Китайські електромобілі продовжують виходити на європейський ринок, і їх тестують за суворими стандартами безпеки Euro…
З 1 січня 2026 року втратить чинність норма Податкового кодексу, яка звільняла від ПДВ імпорт…
Минулого року Subaru несподівано випередила Toyota в рейтингу прогнозованої надійності, що стало справжнім шоком для…
Leave a Comment