Новини

Українцям розповіли, які автомобілі підлягають обов’язковому техогляду

На сайті Головного сервісного центру МВС пояснили, що таке технічний контроль і хто має його проходити.

Які транспортні засоби підлягають обов’язковому технічному огляду?

Транспортні засоби, що беруть участь у дорожньому русі та зареєстровані територіальними органами МВС України, підлягають обов’язковому технічному контролю.

Які транспортні засоби не підлягають обов’язковому техогляду?

– легкові автомобілі всіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою одержання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них ТЗ – незалежно від терміну експлуатації;

– легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них – зі строком експлуатації до двох років.

– технічні засоби для агропромислового комплексу, визначені Законом України “Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України”.

Що передбачає обов’язковий техогляд?

Обов’язковий техогляд транспортного засобу передбачає перевірку технічного стану авто, а саме:

– системи гальмівного та рульового управління;

– зовнішніх світлових приладів;

– пневматичних шин і коліс;

– світлопропускання скла;

– газобалонного обладнання (за наявності);

– інших елементів у частині, що безпосередньо стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища.

Порядок проведення обов’язкового техогляду та перевірки технічного стану ТЗ визначає Кабмін.

З якою періодичністю потрібно проходити обов’язковий техогляд?

– для легкових автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою одержання прибутку, вантажних автомобілів (незалежно від форми власності) вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепів до них зі строком експлуатації понад два роки – кожні два роки;

– для вантажних машин вантажопідйомністю понад 3,5 тонни, причепів до них і таксі незалежно від строку експлуатації – щорічно;

– для автобусів і спеціалізованих ТЗ, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації – двічі на рік.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як правильно зберігати шини між сезонами: поради експерта

Автомобільний експерт поділився корисними порадами щодо правильної підготовки та зберігання шин, які допоможуть зберегти їх…

07.10.2025

Чому своєчасна заміна масла рятує двигун від серйозних проблем

Моторне масло в автомобілі виконує кілька ключових функцій, і якщо хоча б одна з них…

07.10.2025

Що варто знати про Kia Sorento: переваги та поширені проблеми

Kia Sorento залишається одним із найпопулярніших сімейних SUV у лінійці Kia, особливо у Південній Кореї,…

07.10.2025

Mercedes припиняє випуск свого бюджетного електрокара EQB

Mercedes-Benz оголосив про припинення продажів свого електрокросовера EQB у США та Канаді після 2025 року…

07.10.2025

Volvo готує третє покоління XC90 з гібридною батареєю 40 кВт·год

Volvo усвідомлює, що їхні преміальні позашляховики поки не можуть перевершити конкурентів, які вже випустили нові…

07.10.2025

Новий електричний Porsche Cayenne зняли під час останніх випробувань

Porsche готує до дебюту новий Cayenne Electric, який стане третьою повністю електричною моделлю бренду після…

07.10.2025