Новини

Українцям розповіли, які автомобілі підлягають обов’язковому техогляду

Share

На сайті Головного сервісного центру МВС пояснили, що таке технічний контроль і хто має його проходити.

Які транспортні засоби підлягають обов’язковому технічному огляду?

Транспортні засоби, що беруть участь у дорожньому русі та зареєстровані територіальними органами МВС України, підлягають обов’язковому технічному контролю.

Які транспортні засоби не підлягають обов’язковому техогляду?

– легкові автомобілі всіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою одержання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них ТЗ – незалежно від терміну експлуатації;

– легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них – зі строком експлуатації до двох років.

– технічні засоби для агропромислового комплексу, визначені Законом України “Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України”.

Що передбачає обов’язковий техогляд?

Обов’язковий техогляд транспортного засобу передбачає перевірку технічного стану авто, а саме:

– системи гальмівного та рульового управління;

– зовнішніх світлових приладів;

– пневматичних шин і коліс;

– світлопропускання скла;

– газобалонного обладнання (за наявності);

– інших елементів у частині, що безпосередньо стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища.

Порядок проведення обов’язкового техогляду та перевірки технічного стану ТЗ визначає Кабмін.

З якою періодичністю потрібно проходити обов’язковий техогляд?

– для легкових автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою одержання прибутку, вантажних автомобілів (незалежно від форми власності) вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепів до них зі строком експлуатації понад два роки – кожні два роки;

– для вантажних машин вантажопідйомністю понад 3,5 тонни, причепів до них і таксі незалежно від строку експлуатації – щорічно;

– для автобусів і спеціалізованих ТЗ, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації – двічі на рік.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Що робити, якщо ваше авто заблокували на парковці

Будь-який водій може опинитися в ситуації, коли його авто заблокували на парковці іншим транспортним засобом.…

27.06.2025

Вживані кросовери, які краще уникати при покупці

В Україні з кожним роком зростає продаж як нових, так і вживаних кросоверів. Значна частина…

27.06.2025

Правильне розміщення відеореєстратора: як уникнути штрафу водіям в Україні

Хоча відеореєстратор давно став звичайним аксесуаром для більшості українських водіїв і часто слугує вагомим доказом…

27.06.2025

Оновлений Renault Megane кросовер вперше показали на фото

Повністю електричний Renault Megane, який у 2021 році перетворився на купеподібний кросовер із приставкою e-Tech…

27.06.2025

Renault представить бюджетний кросовер C-класу

Розробка нового кросовера Renault у сегменті C-класу триває активними темпами. До офіційної прем'єри, яка запланована…

27.06.2025

Skoda і Volkswagen готують автомобілі нового типу

Індійські ЗМІ розкривають плани концерну VAG на місцевий ринок. Зокрема, вони опублікували інформацію про майбутні…

27.06.2025