Новини

Українцям розповіли, які автомобілі підлягають обов’язковому техогляду

Share

На сайті Головного сервісного центру МВС пояснили, що таке технічний контроль і хто має його проходити.

Які транспортні засоби підлягають обов’язковому технічному огляду?

Транспортні засоби, що беруть участь у дорожньому русі та зареєстровані територіальними органами МВС України, підлягають обов’язковому технічному контролю.

Які транспортні засоби не підлягають обов’язковому техогляду?

– легкові автомобілі всіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою одержання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них ТЗ – незалежно від терміну експлуатації;

– легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них – зі строком експлуатації до двох років.

– технічні засоби для агропромислового комплексу, визначені Законом України “Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України”.

Що передбачає обов’язковий техогляд?

Обов’язковий техогляд транспортного засобу передбачає перевірку технічного стану авто, а саме:

– системи гальмівного та рульового управління;

– зовнішніх світлових приладів;

– пневматичних шин і коліс;

– світлопропускання скла;

– газобалонного обладнання (за наявності);

– інших елементів у частині, що безпосередньо стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища.

Порядок проведення обов’язкового техогляду та перевірки технічного стану ТЗ визначає Кабмін.

З якою періодичністю потрібно проходити обов’язковий техогляд?

– для легкових автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою одержання прибутку, вантажних автомобілів (незалежно від форми власності) вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепів до них зі строком експлуатації понад два роки – кожні два роки;

– для вантажних машин вантажопідйомністю понад 3,5 тонни, причепів до них і таксі незалежно від строку експлуатації – щорічно;

– для автобусів і спеціалізованих ТЗ, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації – двічі на рік.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Mazda показала перше фото пікапа з гігантським логотипом

Mazda показала перше фото пікапа з величезним логотипом. Японська марка готується до оновлення BT-50: презентація…

12.10.2024

Представлено новий кросовер Peugeot E-408 (ФОТО)

Stellantis Group представила електричний кросовер Peugeot E-408. Новинка не вражає уяву характеристиками, а ось ціна…

12.10.2024

Перекуп пояснив, як захисна плівка знижує вартість автомобіля

Обклеювання автомобіля декоративною або захисною плівкою може здаватися хорошим варіантом, щоб надати машині більше індивідуальності…

12.10.2024

Porsche відкликає значну кількість електромобілів Taycan

Власникам автомобілів Porsche Taycan незабаром чекає поїздка до дилерського центру. Було оголошено відкликання через ризик…

12.10.2024

Чому важливо міняти моторну оливу в китайських автомобілях після купівлі

Чесно кажучи, з усіх проблем, з якими стикаються власники китайських авто, є одна, про яку…

12.10.2024

У Європі Tesla Cybertruck критикують за надто великі розміри та гострий дизайн

Cybertruck від Tesla дуже великий і гострий для європейських доріг, вважають європейські активісти. У Європі…

12.10.2024