Під час щорічної конференції BMW Group 2023, що відбулася в середині березня, люксовий бренд оголосив про плани запустити iX2 як нового члена зростаючого портфоліо електромобілів. У бесіді з німецьким журналом Bimmer Today глава заводу в Регенсбурзі повідомив, що серійне виробництво розпочнеться до кінця року. Електричний кросовер збиратимуть разом з iX1 традиційної форми на заводі, розташованому в східній Баварії.
Щоб це сталося, BMW інвестує понад 350 мільйонів євро і наймає близько 500 нових співробітників. За оцінками автовиробника, вже до 2024 року щонайменше одна третина всіх автомобілів, вироблених у Регенсбурзі, будуть електромобілями, а решта дві третини будуть являти собою X1 і X2 зі звичайним двигуном. Перший також доступний з різними гібридними силовими агрегатами, що підключаються.
BMW, як і раніше, мовчить про новий X2, але ми знаємо, що він матиме зовсім інший дизайн. Зник піднесений вигляд хетчбека, оскільки шпигунські знімки показали прототипи, на якому новинка схожа більше на міні-X6, тобто отримає купеподібний кузов, що став популярним завдяки мюнхенському бренду. Крім нової, але знайомої форми, X2 (під кодовою назвою U10), ймовірно, буде набагато більшим за свого попередника.
Бензинова/дизельна версія X2 і електрична версія iX2 матимуть практично однаковий вигляд, оскільки тільки у 2025 році BMW почне випускати електромобілі на спеціальній платформі – Neue Klasse. Незважаючи на натиск електромобілів, як і раніше, будуть пропонуватися версії з ДВЗ і під брендом M Performance. Ймовірно, у 2024 році X2 M35i матиме понад 300 кінських сил від 2,0-літрового бензинового двигуна з турбонаддувом.
iX2 має копіювати iX1 з точки зору технічних характеристик, тому початкова версія xDrive30e видаватиме 313 к.с. і 494 Нм крутного моменту від пари електродвигунів. Найімовірніше, BMW працює над меншими варіантами iX1 і iX2 з одномоторною передньопривідною установкою.