Восьме покоління корейської чотиридверки Hyundai Sonata вилилося для компанії в суцільне розчарування. З моменту запуску моделі в продаж попит на неї бажав кращого, що змусило підприємство, де випускають цю 4-дверку, двічі зупиняти конвеєр.
При цьому преміальний родич «Сонати» та сусід по конвеєрній лінії Grandeur продавався набагато краще. У «Хенде» визнали, що проблеми можуть бути в не найвдалішому дизайні восьмої генерації Sonata та підготували для неї фейсліфтинг.
Основні зміни пережила передня частина седана, що отримала нову дизайнерську мову марки зі світлодіодною стрічкою вздовж капота та основними фарами, розташованими на рівень нижче.
Корма також приміряла новий зовнішній вигляд із ліхтарями, що проходять через усю ширину багажника, а також просунутим дифузором, агресивність якого залежить від обраної комплектації.
У виконанні N-Line машина зовсім виглядає як повністю нова, оскільки обзавелася безліччю різких ліній і великими повітрозабірниками.
Інтер’єр нової Sonata виявився технологічнішим за рахунок додавання двох дисплеїв діагоналлю 12,3 дюйма кожен, встановлених на панорамній вигнутій панелі. Панель приладів була спрощена, а нові органи управління системою клімат-контролю розташувалися посередині.
Новим став у тому числі і важіль перемикання передач, який тепер встановлений на рульовій колонці, а не трансмісійному тунелі, як було раніше.