Описаний як кросовер, а не як насправді піднятий універсал з чорною пластиковою обшивкою Subaru Outback мав величезний успіх з першого дня продажу. Шосте покоління під кодовою назвою BT також має комерційний успіх, хоча й більше у США, ніж у Японії чи ЄС. Заснований на чотиридверному седані Legacy, п’ятидверний седан Outback з довгим дахом – це друга модель, що найбільше продається в США.
Базується на глобальній платформі Subaru, яка лежить в основі багатьох моделей бренду, за винятком спорткара BRZ і електричного позашляховика Solterra , Outback не зовсім спритний автомобіль. Хоча він може мати стандартний повний привід, його дорожній просвіт і розподіл ваги негативно впливають на керованість в аварійних ситуаціях.
Як повідомляють експерти, Teknikens Värld відтворив один з таких аварійних сценаріїв на трасі у вигляді лосиного тесту, і Outback ледве розігнався до 72 км/год. При цьому зчеплення було в нормі, але баланс автомобіля залишив бажати кращого. При перевищенні необхідної швидкості рівень зчеплення виявлявся надто низьким.
Шведський журнал проводить тести з автомобілем, завантаженим до повної маси, щоб відтворити реальний сценарій з пасажиром та його багажем у машині. У цьому випадку йдеться про 2200 кг, а споряджена вага Outback складає 1750 кг. Також варто пам’ятати, що більшість універсалів та кросоверів мають м’якше налаштування підвіски, ніж автомобілі, орієнтовані на продуктивність.