Перші три моделі, випущені BYD у Європі, недостатні для масштабного захоплення ринку, яке азіатський бренд здійснює у сегменті електромобілів. Компанія вже підтвердила, що виведе на ринок четверту модель Dolphin. П’ятою, швидше за все, стане BYD Seal, електричний седан, що вже продається у Китаї.
Завдяки більш сучасному дизайну, що виходить за рамки найбільш поширених на європейському ринку канонів, що виділяється великими фарами і маленьким іклом, а також яскравими декоративними аплікаціями на бампері, що передають відчуття глибини, модель може стати успішною на ринку.
Другий седан із нульовим рівнем викидів від китайського бренду має досить великі габарити, типові для моделі в сегменті D. Так, довжина становить 4800 мм, ширина 1875 мм, а висота – 1460 мм. Колісна база дорівнює 2920 мм. При цьому обсяг багажника перевищує 400 л.
Панель приладів має елегантний дизайн, з 10,25-дюймовим екраном цифрової панелі приладів і 15,6-дюймовим сенсорним екраном на центральній консолі, а також технологічним навантаженням, яке дуже складно перевершити конкурентам. Оснащений високоефективним тепловим насосом, він відповідає за обігрів та охолодження акумуляторів та салону в діапазоні температур від −30 до 60 градусів за Цельсієм, а також оснащений технологією «V2L» як стандартне обладнання, забезпечуючи вихідну потужність 3 кВт.
BYD запропонує дві модифікації: базову, в якій використовується назва моделі, і більш повну, яка отримала назву «Design», в якому можна відзначити наявність спортивних сидінь з електричним регулюванням і рульове колесо, що регулюється в чотирьох напрямках.
Крім того, до списку обладнання увійшли:
- OTA-оновлення;
- Розпізнавання мови;
- Android Auto та Apple CarPlay;
- попередження про пряме зіткнення;
- Автономне екстрене гальмування;
- попередження про зіткнення ззаду;
- Попередження про перехресний рух ззаду та автономне гальмування;
- допомога утриманні смуги руху;
- Помічник зміни смуги руху з функцією екстреної зупинки;
- Адаптивний круїз-контроль;
- Панорамна камера;
- Електронний контроль стійкості ESP;
- Контроль тяги;
- Інтелектуальне розпізнавання знаків та обмежувач швидкості;
- Повністю світлодіодні адаптивні фари.
BYD Seal пропонуватиметься у двох версіях: задньопривідний з одним електродвигуном і повнопривідний з двома електромоторами, обидві оснащені літій-ферофосфатною (LFP) батареєю «Blade», яка має корисну потужність 80 кВт/год. В обох версіях запас ходу становить близько 50 км. Крім того, його зарядний пристрій підтримує потужність зарядки до 150 кВт, що означає, що його можна зарядити з 30 до 80 відсотків за 26 хвилин.
Новий BYD Seal буде доступний на різних європейських ринках з кінця серпня чи середини вересня, тому до того часу бренд не розкриватиме конкретні комплектації та, найголовніше, їх ціни.
Leave a Comment