Компанія Peugeot оновила свій великий сімейний Peugeot 508

Час читання: 3 хв.
0

Останнім часом Peugeot зазнав невеликої революції. З’явився новий значок, нова мова дизайну та плани з електрифікації. Участь фірми у чемпіонаті світу з гонок на витривалість також зміцнила її дочірній бренд Peugeot Sport Engineered. Шанувальники Peugeot сподіваються, що деякі напрацювання почнуть проникати у дорожні автомобілі, такі як оновлений Peugeot 508, щоб виділитися серед конкурентів, таких як Volkswagen Passat наступного покоління та Alfa Romeo Giulia. Зовнішній вигляд 508 був ретельно перероблений. Передня частина натхнена фастбеком 408. Новий логотип Peugeot знаходиться спереду і в центрі нової радіаторної решітки, яка зливається з кузовом. Матричні світлодіодні фари з трьома іклоподібними смугами ходових вогнів, що входять у бампер, повторюють блоки, встановлені на автомобілі 9X8 Le Mans.

На стандартній моделі 508 були встановлені нові 18-дюймові легкосплавні диски, а задні ліхтарі були змінені. Незначні зміни, включаючи новий шрифт Peugeot позаду, який замінює попередній значок з левом, піднімають зовнішній вигляд, але оновлений 508 виглядає знайомо.

Реклама

Покупці можуть вибрати один із семи варіантів фарбування кузова для оновленого автомобіля, у тому числі три нових кольори, а Peugeot модернізувала інформаційно-розважальну систему всередині. На панелі приладів, як і раніше, встановлений 10-дюймовий екран, але тепер він працює з найновішим програмним забезпеченням компанії i-Connect Advanced.

Інтерфейс налаштовується за допомогою віджетів та ярликів, а також включає підключену навігаційну систему TomTom та голосового помічника «Окей, Пежо». Налаштування підтримується бездротовими оновленнями для покращення функціональності з часом.

Загальна архітектура кабіни не змінилася порівняно з попереднім 508, із набором клавіш швидкого доступу в стилі фортепіано під екраном. Центральна консоль була прибрана за рахунок меншого селектора передач, а макет i-Cockpit від Peugeot все ще є. Під 12-дюймовим екраном цифрової панелі приладів розташоване невелике кермо, яке пропонує нові дисплеї для навігації та мультимедіа.

508 пропонує передні сидіння, сертифіковані AGR, які можуть бути оснащені електричною функцією пам’яті, підігрівом сидінь і пневматичною системою масажу. Нові варіанти оббивки з тканини та алькантари входять до стандартної комплектації оновлень, а обробка зі шкіри Наппа доступна як опція. Доступна додаткова аудіосистема Focal з 10 динаміками, яка була модернізована та включає режим, оптимізований для передніх пасажирів.

Щодо практичності, нові універсали 508 і 508 SW не поступаються своїм попередникам з об’ємом багажника 487 і 530 літрів відповідно. Складання задніх сидінь в 508 SW збільшує його до 1780 літрів.

Peugeot скоротила кількість доступних ремтайлінгових версій 508, пропонуючи Allure (який замінює Allure Premium), GT або Peugeot Sport Engineered (PSE), прибравши з асортименту GT Premium.

Як і раніше, високопродуктивний PSE оснащений гібридним силовим агрегатом, що підключається, потужністю 355 к.с. Як АКБ пропонується акумулятор ємністю 12,4 кВт/год. На розгін до 100 км/год йде 5,2 секунди. Використовуючи зарядний пристрій потужністю 7,4 кВт, можна зарядити акумулятор за одну годину і 40 хвилин. Peugeot стверджує, що ця модифікація може проїхати на електротязі понад 35 км.

Решта моторна гама складається з бензинових, дизельних і гібридних агрегатів, що підключаються. Бензиновий двигун представлений трициліндровим двигуном об’ємом 1,2 літра, а дизель – чотирициліндровим двигуном об’ємом 1,5 літра. Обидва виробляють 129 л.с.

Поряд з 222-сильним 1,6-літровим гібридним бензиновим агрегатом, що підключається, новий 508 вперше буде продаватися з менш потужним варіантом цієї установки потужністю 178 к.с., що знизить поріг входу для електрифікованих версій. Всі двигуни стандартно комплектуються восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач.

У тандемі з додатковою потужністю PSE отримує більш низький дорожній просвіт з більш широкими коліями (24 мм і 12 мм спереду та ззаду відповідно) для поліпшення керованості, а також посиленими гальмами та 20-дюймовими легкосплавними дисками. Вони взуті у шини Michelin Pilot Sport 4S.

Для підвищення безпеки в оновленому 508 доступний ряд систем допомоги водію, включаючи моніторинг «сліпих зон», нічне бачення, паркувальні камери та адаптивний круїз-контроль з функцією зупинки та руху.

Ціни на новий 508 ще не оголошені, але очікується невелике збільшення в порівнянні зі стартовою ціною автомобіля, що йде.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!