У лінійці позашляховиків Honda з’явиться нова модель, яка називається ZR-V . Він був представлений для японського ринку влітку 2022 року і має надійти у продаж у Європі до кінця 2023 року за ціною близько 34 тис. євро .
Абсолютно нова модель Honda ZR-V розташується у переповненій лінійці середньорозмірних позашляховиків Honda поряд з HR-V, CR-V та серійною версією електричного позашляховика e:Ny1 . Він конкуруватиме в сегменті позашляховиків C з такими автомобілями, як Toyota RAV4, Nissan Qashqai та Kia Sportage. Поява ZR-V створить місце для нової, більшої Honda CR-V, яка також має з’явитися в 2023 році з метою кращої конкуренції з більшими моделями позашляховиків, такими як Kia Sorento та Skoda Kodiaq.
Спочатку про ZR-V було оголошено під час припущення майбутнього e: Ny1, який буде повноцінним електромобілем. Однак, на відміну від цього автомобіля, гібридні силові агрегати будуть максимально електрифіковані в ZR-V, і Honda заявила, що вважає, що гібрид, як і раніше, відіграє роль у скороченні викидів CO2 і допомагає клієнтам перейти на керування з нульовим рівнем викидів.
ZR-V має два варіанти силових установок. Один з них – той же 2,0-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун, який ми бачили в новому Civic потужністю 181 л. і крутний момент 315 Нм. Другий – 1,5-літровий бензиновий 4-циліндровий. Обидва двигуни будуть з’єднані з трансмісією CVT, хоча e:HEV отримає двомоторну гібридну систему, яку Honda називає ” e-CVT “.
Більшість Honda ZR-V, ймовірно, матимуть передній привід, але Honda також пропонує повнопривідні версії обох силових агрегатів, які, за словами фірми, дозволять «клієнтам їздити засніженими дорогами з великим спокоєм».
Зовнішній вигляд ZR-V не такий сміливий, як у повністю електричної Honda e в ретро-стилі – за дизайном він ближчий до нового Civic . Гладкі фари і вигнуті задні ліхтарі схожі на ті, що встановлені на популярному хетчбеку Honda , а передні ґрати відрізняються від нинішнього стилю японської фірми. Широкі колісні арки підкреслюють поставу ZR-V, а також подвійні вихлопні патрубки та задній спойлер на даху.
Усередині ми бачимо 10,2-дюймовий дисплей цифрової панелі приладів Honda разом із 9-дюймовим сенсорним екраном мультимедіа. Кабіна досить мінімалістична на вигляд з однією горизонтальною лінією, що йде по приладовій панелі. Honda заявляє, що передбачено безліч зручних місць для зберігання речей і що висока центральна консоль розділяє передні сидіння, створюючи особистий простір для водія і переднього пасажира.
Враховуючи, що ZR-V буде між HR-V і CR-V з погляду розміру, ми можемо очікувати, що ціна на автомобіль також розташується десь посередині і складе 30 000 фунтів стерлінгів.