Авто

Названо 5 кросоверів з найміцнішими підвісками

Share

Наскільки довго здатна протриматися підвіска насамперед залежить стану дорожнього полотна і манери їзди. Тим не менш, існують автомобілі як з міцною, так і слабкою ходовими частинами, які виходять з ладу набагато раніше, ніж у інших. Сьогодні мова піде про першу категорію – кросоверів із найбільш неубиваними підвісками.

Suzuki Grand Vitara

Цей японський позашляховик сходить з конвеєра з далекого 1998 року. Зараз на ринку представлено третє покоління “Гранд Вітари”.

За роки свого продажу автомобіль зарекомендував себе як дуже міцний з точки зору надійності підвіски. Однак найкращим вибором цієї моделі вважається друга генерація (зокрема моделі 2012-2014 років випуску).

Renault Duster

Ще зовсім недавно один із найпопулярніших кросоверів на російському ринку може похвалитися не тільки загальною надійністю, але й відмінно скроєною підвіскою, якій не страшні навіть найсерйозніші випробування.

Слабких місць у ходової частини «Дастера» справді мало – найчастіше це втулки та стійки стабілізатора. Інші деталі здатні виходжувати понад 100 тисяч км.

Volkswagen Tiguan

Ще один представник сегменту SUV, який має міцну підвіску. Для тих, кому важливим є цей показник, радять придивлятися до машин першого покоління (2012-2013 років випуску).

Ресурс ходової частини таких автомобілів сягає далеко за 100 тисяч кілометрів пробігу. Але є нюанс – такі «Тігуани» можуть виявитися надмірно жорсткими.

Mazda CX-5

Другий представник японського автопрому в цьому рейтингу, який практично не страждає від неякісних доріг.

Більшість елементів ходової частини бестселера «Мазди» здатні походжати понад 100 тисяч км, але є кілька болячок, які можуть спливти під час експлуатації. Насамперед це відбійники передніх амортизаторів, їх пильовики, а також сайлентблоки передніх важелів, які з часом можуть почати тріскатися від високих навантажень.

Mitsubishi ASX

Ще один японець у нашому ТОП-і, який має міцну ходову. Втім, незважаючи на всі зусилля інженерів Mitsubishi до пробігів близько 120-150 тисяч км, може знадобитися заміна сайлентблоків. Та й амортизатори до цього часу зазвичай знаходяться вже далеко не в ідеальному стані.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Штраф за брудний або неправильно встановлений номер: що каже закон

Номерні знаки на автомобілі потрібні не лише для оформлення транспортного засобу, а й для оперативної…

22.06.2025

Нові штрафи за керування без посвідчення: до 40 800 грн і втрата прав на 7 років

До нещодавнього часу керування транспортним засобом без посвідчення водія або без відповідної категорії каралось лише…

22.06.2025

Поліція зупинила на дорозі: що має знати кожен водій в Україні

Багато українських водіїв відчувають сильний стрес при зустрічі з поліцейськими і, щойно потрапляють у поле…

22.06.2025

Легендарний Land Rover Defender отримав нову спецверсію (ФОТО)

Land Rover представила спеціальну версію позашляховика Defender під назвою Trophy Edition — ексклюзивну модель, що…

22.06.2025

Експерт розповів, як підготувати авто до спеки

Високі температури в літній період вимагають від водіїв особливої уваги до технічного стану автомобіля, щоб…

22.06.2025

Нове покоління Mercedes S-Class здивує сміливим дизайном (ФОТО)

Зараз штутгартський автогігант працює над плановим оновленням однієї зі своїх легендарних моделей. Але очевидним майбутнім…

22.06.2025