Авто

Названо 5 кросоверів з найміцнішими підвісками

Share

Наскільки довго здатна протриматися підвіска насамперед залежить стану дорожнього полотна і манери їзди. Тим не менш, існують автомобілі як з міцною, так і слабкою ходовими частинами, які виходять з ладу набагато раніше, ніж у інших. Сьогодні мова піде про першу категорію – кросоверів із найбільш неубиваними підвісками.

Suzuki Grand Vitara

Цей японський позашляховик сходить з конвеєра з далекого 1998 року. Зараз на ринку представлено третє покоління “Гранд Вітари”.

За роки свого продажу автомобіль зарекомендував себе як дуже міцний з точки зору надійності підвіски. Однак найкращим вибором цієї моделі вважається друга генерація (зокрема моделі 2012-2014 років випуску).

Renault Duster

Ще зовсім недавно один із найпопулярніших кросоверів на російському ринку може похвалитися не тільки загальною надійністю, але й відмінно скроєною підвіскою, якій не страшні навіть найсерйозніші випробування.

Слабких місць у ходової частини «Дастера» справді мало – найчастіше це втулки та стійки стабілізатора. Інші деталі здатні виходжувати понад 100 тисяч км.

Volkswagen Tiguan

Ще один представник сегменту SUV, який має міцну підвіску. Для тих, кому важливим є цей показник, радять придивлятися до машин першого покоління (2012-2013 років випуску).

Ресурс ходової частини таких автомобілів сягає далеко за 100 тисяч кілометрів пробігу. Але є нюанс – такі «Тігуани» можуть виявитися надмірно жорсткими.

Mazda CX-5

Другий представник японського автопрому в цьому рейтингу, який практично не страждає від неякісних доріг.

Більшість елементів ходової частини бестселера «Мазди» здатні походжати понад 100 тисяч км, але є кілька болячок, які можуть спливти під час експлуатації. Насамперед це відбійники передніх амортизаторів, їх пильовики, а також сайлентблоки передніх важелів, які з часом можуть почати тріскатися від високих навантажень.

Mitsubishi ASX

Ще один японець у нашому ТОП-і, який має міцну ходову. Втім, незважаючи на всі зусилля інженерів Mitsubishi до пробігів близько 120-150 тисяч км, може знадобитися заміна сайлентблоків. Та й амортизатори до цього часу зазвичай знаходяться вже далеко не в ідеальному стані.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Представлений новий Volvo XC60 з пневмопідвіскою та більш сучасною начинкою

Компанія Volvo оновила кросовер XC60, взявши за основу зміни, впроваджені у XC90. Автомобіль отримав нову…

18.02.2025

Toyota припиняє випуск популярних версій бестселера Corolla

Toyota Motor офіційно оголосила про завершення виробництва седана Corolla Axio E160 та універсала Corolla Fielder…

18.02.2025

Peugeot прискорює електрифікацію: нові моделі та стратегія на 2025 рік

Компанія Peugeot представила стратегію на 2025 рік, наголосивши на електромобілях, продуктивності та сталому розвитку. Новий…

18.02.2025

Volkswagen офіційно підтвердив, що Polo перетвориться на кросовер

Компанія Volkswagen офіційно підтвердила плани випуску нового компактного електричного кросовера, який має стати найдоступнішим у…

18.02.2025

У березні в Україні може виникнути дефіцит бензину

З 1 березня 2025 року в Україні може бути призупинено функціонування всіх АЗС. Про це…

18.02.2025

Toyota готує новий бюджетний 7-місний кросовер

Тісне партнерство між Suzuki та Toyota призвело до кількох моделей з боку обох компаній, які…

18.02.2025