Авто

Названо 5 кросоверів з найміцнішими підвісками

Наскільки довго здатна протриматися підвіска насамперед залежить стану дорожнього полотна і манери їзди. Тим не менш, існують автомобілі як з міцною, так і слабкою ходовими частинами, які виходять з ладу набагато раніше, ніж у інших. Сьогодні мова піде про першу категорію – кросоверів із найбільш неубиваними підвісками.

Suzuki Grand Vitara

Цей японський позашляховик сходить з конвеєра з далекого 1998 року. Зараз на ринку представлено третє покоління “Гранд Вітари”.

За роки свого продажу автомобіль зарекомендував себе як дуже міцний з точки зору надійності підвіски. Однак найкращим вибором цієї моделі вважається друга генерація (зокрема моделі 2012-2014 років випуску).

Renault Duster

Ще зовсім недавно один із найпопулярніших кросоверів на російському ринку може похвалитися не тільки загальною надійністю, але й відмінно скроєною підвіскою, якій не страшні навіть найсерйозніші випробування.

Слабких місць у ходової частини «Дастера» справді мало – найчастіше це втулки та стійки стабілізатора. Інші деталі здатні виходжувати понад 100 тисяч км.

Volkswagen Tiguan

Ще один представник сегменту SUV, який має міцну підвіску. Для тих, кому важливим є цей показник, радять придивлятися до машин першого покоління (2012-2013 років випуску).

Ресурс ходової частини таких автомобілів сягає далеко за 100 тисяч кілометрів пробігу. Але є нюанс – такі «Тігуани» можуть виявитися надмірно жорсткими.

Mazda CX-5

Другий представник японського автопрому в цьому рейтингу, який практично не страждає від неякісних доріг.

Більшість елементів ходової частини бестселера «Мазди» здатні походжати понад 100 тисяч км, але є кілька болячок, які можуть спливти під час експлуатації. Насамперед це відбійники передніх амортизаторів, їх пильовики, а також сайлентблоки передніх важелів, які з часом можуть почати тріскатися від високих навантажень.

Mitsubishi ASX

Ще один японець у нашому ТОП-і, який має міцну ходову. Втім, незважаючи на всі зусилля інженерів Mitsubishi до пробігів близько 120-150 тисяч км, може знадобитися заміна сайлентблоків. Та й амортизатори до цього часу зазвичай знаходяться вже далеко не в ідеальному стані.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як захистити кузов автомобіля взимку: поради експертів

Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…

31.10.2025

Чому навіть досвідчені водії потрапляють у ДТП і як цього уникнути

З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…

31.10.2025

Toyota вперше показала наживо компактний Land Cruiser FJ (ФОТО)

Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…

31.10.2025

Volvo відклала повну відмову від ДВЗ до кінця 2030-х

Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…

31.10.2025

Чому майбутнє за електромобілями під питанням: топ-5 непомітних проблем

Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…

31.10.2025

Renault Duster більше не буде колишнім: гібрид, 4×4 та заводське ГБО

Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…

31.10.2025