Авто

Названо 5 кросоверів з найміцнішими підвісками

Share

Наскільки довго здатна протриматися підвіска насамперед залежить стану дорожнього полотна і манери їзди. Тим не менш, існують автомобілі як з міцною, так і слабкою ходовими частинами, які виходять з ладу набагато раніше, ніж у інших. Сьогодні мова піде про першу категорію – кросоверів із найбільш неубиваними підвісками.

Suzuki Grand Vitara

Цей японський позашляховик сходить з конвеєра з далекого 1998 року. Зараз на ринку представлено третє покоління “Гранд Вітари”.

За роки свого продажу автомобіль зарекомендував себе як дуже міцний з точки зору надійності підвіски. Однак найкращим вибором цієї моделі вважається друга генерація (зокрема моделі 2012-2014 років випуску).

Renault Duster

Ще зовсім недавно один із найпопулярніших кросоверів на російському ринку може похвалитися не тільки загальною надійністю, але й відмінно скроєною підвіскою, якій не страшні навіть найсерйозніші випробування.

Слабких місць у ходової частини «Дастера» справді мало – найчастіше це втулки та стійки стабілізатора. Інші деталі здатні виходжувати понад 100 тисяч км.

Volkswagen Tiguan

Ще один представник сегменту SUV, який має міцну підвіску. Для тих, кому важливим є цей показник, радять придивлятися до машин першого покоління (2012-2013 років випуску).

Ресурс ходової частини таких автомобілів сягає далеко за 100 тисяч кілометрів пробігу. Але є нюанс – такі «Тігуани» можуть виявитися надмірно жорсткими.

Mazda CX-5

Другий представник японського автопрому в цьому рейтингу, який практично не страждає від неякісних доріг.

Більшість елементів ходової частини бестселера «Мазди» здатні походжати понад 100 тисяч км, але є кілька болячок, які можуть спливти під час експлуатації. Насамперед це відбійники передніх амортизаторів, їх пильовики, а також сайлентблоки передніх важелів, які з часом можуть почати тріскатися від високих навантажень.

Mitsubishi ASX

Ще один японець у нашому ТОП-і, який має міцну ходову. Втім, незважаючи на всі зусилля інженерів Mitsubishi до пробігів близько 120-150 тисяч км, може знадобитися заміна сайлентблоків. Та й амортизатори до цього часу зазвичай знаходяться вже далеко не в ідеальному стані.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерт виділив найкорисніші опції для сучасного автомобіля

Автоексперт поділився інформацією про чотири функції в автомобілі, які не приносять жодної користі. Експерт розповів…

04.12.2024

Kia анонсувала вихід футуристичного електричного седана EV4 у 2025 році

Kia зуміла привернути до себе увагу, представивши концепт-модель EV4 у 2023 році. Футуристичний дизайн седана та його запас…

04.12.2024

Названо 10 запчастин, які найшвидше виходять з ладу у транспортних засобах

Масляний фільтр став, безперечно, найпопулярнішою деталлю серед автовласників. Згідно з підсумками 2024 року, він очолює…

04.12.2024

Як безпечно навчитися водити на засніжених дорогах

Зимові поїздки — це завжди великий виклик. Кількість ДТП в цей період просто зашкалює, і…

04.12.2024

Експерти назвали 5 авто, які не вимагають обслуговування

Деякі автолюбителі вважають за краще мати в запасі ще одну машину. Найчастіше це бюджетніша модель,…

04.12.2024

Volvo фіксує рекордне зростання продажів електромобілів у Європі

У листопаді Volvo Cars відзвітувала про 5% збільшення глобального продажу, реалізувавши 66 977 автомобілів, при…

04.12.2024