Авто

Названо 5 кросоверів з найміцнішими підвісками

Share

Наскільки довго здатна протриматися підвіска насамперед залежить стану дорожнього полотна і манери їзди. Тим не менш, існують автомобілі як з міцною, так і слабкою ходовими частинами, які виходять з ладу набагато раніше, ніж у інших. Сьогодні мова піде про першу категорію – кросоверів із найбільш неубиваними підвісками.

Suzuki Grand Vitara

Цей японський позашляховик сходить з конвеєра з далекого 1998 року. Зараз на ринку представлено третє покоління “Гранд Вітари”.

За роки свого продажу автомобіль зарекомендував себе як дуже міцний з точки зору надійності підвіски. Однак найкращим вибором цієї моделі вважається друга генерація (зокрема моделі 2012-2014 років випуску).

Renault Duster

Ще зовсім недавно один із найпопулярніших кросоверів на російському ринку може похвалитися не тільки загальною надійністю, але й відмінно скроєною підвіскою, якій не страшні навіть найсерйозніші випробування.

Слабких місць у ходової частини «Дастера» справді мало – найчастіше це втулки та стійки стабілізатора. Інші деталі здатні виходжувати понад 100 тисяч км.

Volkswagen Tiguan

Ще один представник сегменту SUV, який має міцну підвіску. Для тих, кому важливим є цей показник, радять придивлятися до машин першого покоління (2012-2013 років випуску).

Ресурс ходової частини таких автомобілів сягає далеко за 100 тисяч кілометрів пробігу. Але є нюанс – такі «Тігуани» можуть виявитися надмірно жорсткими.

Mazda CX-5

Другий представник японського автопрому в цьому рейтингу, який практично не страждає від неякісних доріг.

Більшість елементів ходової частини бестселера «Мазди» здатні походжати понад 100 тисяч км, але є кілька болячок, які можуть спливти під час експлуатації. Насамперед це відбійники передніх амортизаторів, їх пильовики, а також сайлентблоки передніх важелів, які з часом можуть почати тріскатися від високих навантажень.

Mitsubishi ASX

Ще один японець у нашому ТОП-і, який має міцну ходову. Втім, незважаючи на всі зусилля інженерів Mitsubishi до пробігів близько 120-150 тисяч км, може знадобитися заміна сайлентблоків. Та й амортизатори до цього часу зазвичай знаходяться вже далеко не в ідеальному стані.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Американці назвали бренди з найбільш відданими клієнтами

Експерти видання iSeeCar вивчили дані понад 929 тисяч автомобілів, випущених з 1981 по 2009 рік,…

06.11.2024

Стало відомо, чому китайські електрокари такі дешеві

Нещодавно в японському регіоні Тюбу провели закриту виставку для виробників автозапчастин, де показали китайські електрокари.…

06.11.2024

Автомеханік пояснив, чи обов’язковий прогрів двигуна взимку для нових авто

З настанням холодів у водіїв з'являються додаткові турботи щодо обслуговування своїх транспортних засобів. Автомеханік розповів,…

06.11.2024

Новий Mercedes-Benz CLA отримає технології від прототипу EQXX

У Mercedes-Benz розповіли про нове CLA. Субкомпактна модель третього покоління перебереться на платформу MMA, вийде…

06.11.2024

Land Rover представив ювілейну версію Discovery із новим двигуном

Компанія Land Rover представила особливу версію Discovery до 35-річчя моделі, а також новий 3,0-літровий дизельний…

06.11.2024

Названо 10 іномарок з пробігом, які відзначаються високою надійністю

Закордонний портал TopSpeed ​​оприлюднив список найнадійніших німецьких кросоверів з пробігом не дорожчим за 600 тис…

06.11.2024